معرفی رسمی هواوی پی اسمارت Z اولین گوشی هواوی با دوربین سلفی پاپ آپ

هواوی پی اسمارت Z

هواوی پی اسمارت Z به عنوان اولین گوشی هوشمند این شرکت که به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده، در دسته گوشی های هوشمند میان رده بصورت رسمی رونمایی شد. پیش از این نیز اخباری از بهره بردن این گوشی از دوربین سلفی پاپ آپ منتشر شده بود. در ادامه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این محصول میان رد و البته زیبا خواهیم پرداخت.

طراحی

در طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، شاید در قسمت پشتی این گوشی طراحی آشنا با آنچه هواوی برای گوشی های هوشمند میان رده خود تا به الان استفاده کرده شاهد باشیم. اما تا به امروز هواوی برای هیچکدام از محصولات خود از دوربین سلفی پاپ آپ استفاده نکرده بود.

هواوی طبق عادت همیگشی سعی کرده تا از طراحی هرچه زیبا تر برای این محصول میان رده خود بهره ببرد. با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین معیار های کاربران برای خرید یک گوشی میان رده طراحی و رنگ بندی متنوع و زیبای در نظر گرفته شده برای این گوشی ها می باشد، هواوی نیز تمام تلاش خود را داشته تا کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کند.

صفحه نمایش

همانطور که گفتیم، پی اسمارت Z برای اولین بار از دوربین سلفی پاپ آپ در میان گوشی های هوشمند این شرکت بهره مند شده. استفاده از چنین تکنولوژی باعث شده تا ناچ از صفحه نمایش بطوره کامل حذف شود.

هواوی پی اسمارت Z

صفحه نمایش 6.59 IPS LCD، با توجه به حذف ناچ، صفحه نمایشی یکدست و زیبا را ارائه می کند. استفاده از چنین صفحه نمایشی و البته میان رده بودن این گوشی هوشمند باعث شده تا قابلیت امنیت سنسور حسگر اثر انگشت طبق روال سنتی در قسمت پشتی این محصول میان رده در نظر گرفته شود.

دوربین

با توجه به قیمت تقریبا ارزان در نظر گرفته شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت باید گفت سوای مشخصات فنی خوب درنظر گرفته شده که تا به اینجا نام بردیم، هواوی برای سنسور های دوربین نیز انتخاب های مناسبی داشته.

برای دوربین های اصلی دوگانه این گوشی هوشمند از یکی سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی و یکی سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی استفاده شده. برای دوربین سلفی با طراحی زیبای پاپ آپ نیز، سنسور 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است جالب است که بدانید هر دو سنسور اصلی و سلفی این گوشی قابلیت ثبت تصاویر پرتره را نیز خواهند داشت.

هواوی پی اسمارت Z

پردازنده و قیمت

پردازنده Kirin 710F با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت با قابلیت ارتقا میکرو اس دی تا حداکثر میزان 512 گیگابایتو باتری 4000 میلی آمپری از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این محصول میان رده جدید هواوی می باشد. جالب است که شاهد شارژر سریع برای این محصول نخواهیم بود. قیمت 280 یورویی در نظر گرفته شده با توجه به مشخصات فنی گفته شده، باید گفت قیمت مقرون بصرفه ای به نظر می رسد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !