معرفی رسمی گوشی میان رده هوآوی Y6 2019

هوآوی پی 30 لایت

در حالی که سامسونگ با معرفی گوشی میان رده و ارزان قیمت گلکسی A10 نشان داد که برنامه ویژه ای برای بازار فروش جهانی گوشی های هوشمند خود در سال میلادی جاری دارد، هوآوی نیز دست روی دست نگذاشته و بعد از اخبار بسیاری در رابطه با رونمایی پرچمداران خانواده پی 30 خود، حال از یک گوشی هوشمند میان رده با نام هوآوی Y6 2019 پرده برداری کرد.

گوشی ساده اما مناسب

شاید در این بازار که حتی خرید گوشی های هوشمندی که در جهان به عنوان گوشی های هوشمند میان رده محسوب می شوند، برای ما بسیار پر هزینه و گرانقیمت باشد، اما چه بگوییم که از ماست که بر ماست و حتی در چنین شرایطی بسیاری هستند که از تمام هزینه های اصلی خود می زنند تا گوشی مارک دار داشته باشند، بگذریم!!!

هوآوی Y6 2018

هوآوی Y6 2019 از مشخصات بسیار ساده و معمولی بهره برده. صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن HD پلاس، سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی، رم 2 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء تا 512 گیگابایت، پردازنده  Helio A22 و باتری 3020 میلی آمپری از مشخصات فنی و کلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشد.

رنگ بندی های متنوع و زیبایی نیز برای هوآوی Y6 2019 در نظر گرفته شده، اما هنوز تاریخ دقیق و قیمتی تعیین شده برای این گوشی هوشمند مشخص نشده، اما با توجه به مشخصاتی که به آن ها پرداختیم و میان رده بودن این گوشی، به احتمال زیاد با قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد