معرفی رسمی گوشی هوشمند میان رده هوآوی honor 8A

سال جدید میلادی قرار است یک از سال های پرکار برای گوشی های هوشمند میان رده خواهد شد. در این میان دو غول عرصه گوشی های هوشمند سامسونگ و هوآوی در زمینه تولید گوشی های هوشمند میان رده فعالیت بهتری به نسبت دیگر شرکت های این عرصه داشتند. بعد از معرفی مشخصات فنی محصولات جدید میان رده سامسونگ، گلکسی M10 و M20 و M30 دیر یا زود باید شاهد واکنش هوآوی در مقابل عملکرد خوب سامسونگ در زمینه گوشی های هوشمند بودیم و حالا هوآوی honor 8A به عنوان جدیدترین محصول میان رده این شرکت معرفی شد. البته نباید فراموشی کنیم که پیش از این نیز مشخصات صفحه نمایش این گوشی هوشمند منتشر شده است.

طراحی

شاید جمله طراحی ساده بهترین جمله برای این گوشی هوشمند باشد. طراحی پشت honor 8A بسیار ساده در نظر گرفته شده و شاید این سادگی بیش از حد کم دلتان را بزند مخصوصا سنسور تکی برای دوربین اصلی چندان طراحی جالبی را برای این گوشی هوشمند به نظر نمی آید. در مقابل طراحی در نظر گرفته شده پشت گوشی، اما طراحی صفحه نمایش در نظر گرفته شده با توجه به ناچ واتر دراپ زیبای آن ظاهری بسار جذابی را به این گوشی هوشمند داده است. بدنه پلاستیکی به همراه قاب فلزی، وزن 150 گرمی در چهار رنگ مشکی، طلایی، آبی و قرمز از دیگر مشخصه های در نظر گرفته شده برای honor 8A می باشد.

هوآوی honor 8A

صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.09 اینچی IPC LCD با رزولوشن 1560×720 پیکسلی honor 8A کیفیت تصویری در حد یک گوشی هوشمند میان رده را به شما ارائه می دهد. جالبت است با توجه به جنس IPC صفحه نمایش قابلیت در نظر گرفتن سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند ممکن نمی باشد، اما در پشت گوشی نیز اثری از سنسور اسکنر اثر انگشت نیست، احتمال استفاده از چنین قابلیتی در دکمه پاور و یا حذف آن و در نظر گرفتن سنسور اسکنر چهره برای این گوشی هوشمند وجود دارد.

دوربین

بر خلاف گوشی های هوشمند میان رده سامونگ که از سنسور های دوگانه و سه گانه برای دوربین اصلی بهره برده، honor 8A تنها از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 بهره برده است. باید منتظر بود و دید تکنولوژی های به کار رفته برای دوربین اصلی چه عملکردی را از خودش نشان خواهد داد بهتر است فراموش نکنیم گوگل پیکسل 3 تنها با یک دوربین اصلی توانست گوشی قدرتمندی چون آیفون ایکس اس مکس را در آزمایش انجام شده شکست دهد و واقعا تعجب همگان را برانگیخت.

هوآوی honor 8A

مشخصات داخلی

هوآوی این بار تصمیم گرفته از پردازنده 12 نانومتری Helio P35 MT6765chipset هشت هسته ای با هسته های Cortex-A53 برای این گوشی هوشمند استفاده کند. شاید پردازنده قدرتمندی به نظر نمی رسد اما با قیمت بسیار مناسب و پایین honor 8A انتخاب بسیار مناسبی می باشد. رم 3 گیگابایتی با حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی قابل ارتقاء میکرو اس دی، اندروید 9.0 به همراه رابط کاربری سیستم عامل اختصاصی EMUI 9.0 هوآوی از دیگر مشخصات honor 8A می باشد.

باتری 3020 میلی آمپری به همراه قابلیت شارژ سریع برای honor 8A استفاده شده که باید دید تا چه اندازه عمر مفید را برای این گوشی هوشمند به ارمغان خواهد آورد.

هوآوی honor 8A

زمان رونمایی و قیمت

هوآوی نمایشگاه معتبر CES را برای رونمایی honor 8A در نظر گرفته قطعا رقابت جالبی را در نمایشگاه امسال مخصوصا میان شرکت های عرصه گوشی های هوشمند شاهد خواهیم بود. یکی از بهترین اتفاق های رخ داده برای این گوشی هوشمند قیمت بسیار مناسب حدود 119 تا 129 دلاری در نظر گرفته شده می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !