معرفی شخصیت جدید بازی Tekken 8 به نام Reina

پس از ماه‌ها از افشای شخصیت‌ها در بازی ویدیویی Tekken 8، بالاخره این بازی آخرین مبارز از فهرست مبارزان خود، یعنی Reina را معرفی کرد. این شخصیت کاملاً جدید که به عنوان «صاعقه بنفش» هم شناخته می‌شود، دارای یک حرکت برق‌آسا است و پیوندهای مرموزی با قبیله میشیما دارد.

رینا دانشجوی دانشکده پلی‌تکنیک میشیما است و تمایل زیادی به مبارزه با جین دارد و توانایی خود را در تریلر گیم پلی بازی به نمایش می‌گذارد. با اضافه شدن رینا، فهرست 32 مبارز برای Tekken 8 اکنون کامل شده است و او به صف شخصیت‌های متنوعی از جمله مبارزان جدیدی مانند آزوسنا میلاگروس اورتیز کاستیو و ویکتور شوالیه می‌پیوندد. پیشینه اسرارآمیز Reina و ارتباط بالقوه او با خانواده میشیما، او را تبدیل به یک تکمیل‌کننده جذاب برای دنیای Tekken کرده است. اعتقاد بر این است که او فرزند دیگری از هیهاچی میشیما است و سبک مبارزه او که ترکیبی از هنرهای رزمی کاراته به سبک میشیما و تایدو است، موضوع دوگانگی او را منعکس می‌کند. این ترکیب منحصر به فرد از هنرهای رزمی گواهی بر عمق طراحی شخصیت در Tekken 8 است و لایه‌ای جذاب به شخصیت رینا اضافه می‌کند.

معرفی Reina به عنوان شخصیت مبارز نهایی، گمانه‌زنی‌هایی را در مورد نقش او در خط داستانی بازی ایجاد کرده است. برخی بر این باورند که او ممکن است جانشین هیهاچی باشد که با حرکات کلاسیک Mishima، نقشی حیاتی را در حالت داستانی The Dark Awakens ایفا می‌کند. سبک مبارزه آکروباتیک او و استفاده از حرکات نمادین میشیما به اهمیت وجود او در روایت بازی تأکید می‌کند و سؤالاتی را در مورد پیوندهای احتمالی او با خانواده میشیما ایجاد می‌کند.

با نزدیک شدن به عرضه بازی Tekken 8، طرفداران می‌توانند انتظار انتشار اولین فصل از DLC بازی پس از عرضه را داشته باشند، که چهار مبارز معرفی نشده را در طول سال 2024 معرفی می‌کند. این پشتیبانی مداوم از بازی تضمین می‌کند که فهرست مبارزان حتی پس از Reina به گسترش ادامه خواهد داد و به پلیرها، انتخاب‌های جدید و متنوعی خواهد داد.

پست های مرتبط

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید