معرفی هارد دیسک 14 ترابایتی توشیبا

 دیسمتوشیبا به عنوان تولید کننده تجهیزات ذخیره سازی، یکی از نوآور ترین شرکت ها در این زمینه به شمار می رود و تا کنون نیز محصولات انحصاری فراوانی روانه بازار کرده است. توشیبا قصد دارد تا در سری هارد دیسک های مخصوص سرور به ارائه دو مدل جدید 12 و 14 ترابایتی بپردازد.

توشیبا در هارد دیسک های جدید خود از 9 عدد دیسک استفاده کرده و هر کدام از درایو های SAS توسط هلیوم مهر و موم شده اند. ثبت اطلاعات در درایو های جدید Toshiba با فناوری CMR (ضبط مغناطیسی معمولی) انجام می شود و قابلیت نصب آنها درون درگاه های 3.5 اینچی امکان پذیر است.

هارد دیسک های سری MG07SCA توشیبا در دو ظرفیت 12 و 14 ترابایت تولید می شوند و رابط 12 گیگابیت در ثانیه ای SAS به همراه سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه، سرعت قابل توجهی را به عنوان یک ذخیره ساز مخصوص سرور ارائه می دهند. توشیبا در مقایسه با نسل گذشته MG06، ظرفیتی بیشتر از 40 درصد را در دسترس ادمین های سرور قرار می دهد. این در حالیست که هارد دیسک های سری MG06 حداکثر 10 ترابایت ظرفیت داشتند و اکنون این ظرفیت به حداکثر 14 ترابایت افزایش یافته است.

به گفته ی Shuji Takoako مدیر کل فروش و بازاریابی بخش ذخیره سازی توشیبا، هارد دیسک های جدید با دو رابط SATA و SAS تولید خواهد شد تا کاربران خانگی نیز بتوانند از ظرفیت بالای ذخیره سازی بهره مند شوند. توشیبا در خصوص قیمت محصولات جدید اطلاعاتی منتشر نکرده، اما عرضه هارد دیسک های 12 و 14 ترابایتی به بازار های جهانی از امروز آغاز شده است.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود