معرفی چند مدل لپ تاپ ورک استیشن جدید MSI از سری Creator با پردازنده کامت لیک

معرفی چند مدل لپ تاپ ورک استیشن جدید MSI از سری Creator با پردازنده کامت لیک

ام اس آی با هدف توسعه خط تولید سری Creator اقدام به معرفی چند مدل لپ تاپ ورک استیشن جدید مجهز به پردازنده های نسل دهم اینتل به نام کامت لیک کرد. لپ تاپ های سری Creator کمپانی ام اس آی که به صورت تخصصی برای تولید کنندگان محتوا طراحی و تولید می شوند، وارد فاز جدیدی شده و اکنون مدل های جدید این خانواده قابلیت استفاده به عنوان یک ورک استیشن را دارند.

خط تولید جدید لپ تاپ ورک استیشن MSI Creator شامل چهار نسخه WF65، WF75، WS66 و WS75 می شود که همه آنها به پردازنده های نسل دهم اینتل به نام Comet Lake مجهز شده اند. با توجه به استفاده از پردازنده های نسل جدید اینتل، لپ تاپ های WorkStation ام اس آی می توانند 15 درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل گذشته ارائه دهند.

ترکیب سخت افزار مدل های جدید لپ تاپ ورک استیشن MSI Creator همانند نسل های گذشته به تایید استودیو ها و نرم افزار های تولید کننده نرم افزار های تخصصی در کاربرد های صنعتی، مهندسی، معماری، شبیه سازی، ساخت و ساز، سرگرمی و طراحی خودرو مانند Type3، Vectorworks، Graphisoft، Enscape، Autodesk، Dassault، Siemens، Adobe و Ansys رسیده است.

لپ تاپ ورک استیشن MSI WS66 با بهره گیری از بدنه باریک و رنگ بندی جت بلک، ظاهر بسیار زیبا و جذابی را ارائه می دهد. باتری 99.9 وات ساعتی به کار رفته در این محصول می تواند سخت افزار قدرتمند آن را برای مدت مناسبی سرپا نگه دارد که به طور معمول در دستگاه های قدرتمند، نمی توان روی باتری حساب ویژه ای باز کرد. به این ترتیب MSI تمام معادلات را برای استفاده از باتری قوی روی بدنه باریک و مناسب برای سخت افزار بسیار قدرتمند برهم زده است.

لپ تاپ ورک استیشن MSI WS75 اولین لپ تاپ جهان به شمار می رود که از صفحه نمایش Mini LED با استاندارد HD 1000 و وضوح تصویر 4K بهره می برد. صفحه نمایش 17.3 اینچی با وضوح تصویر 4K می تواند شرایط بی نظیری را برای مدل سازی CAD، رندر تصاویر و افکت های واقع بینانه را فراهم سازد و از سوی دیگر به دلیل استفاده از باتری قدرتمند می تواند به مدت 8 ساعت بدون وقفه فعالیت کند.

پشتیبانی از فناوری HDR10 برای افرادی که به صورت تخصصی روی ویرایش و رندرینگ تصویر فعالیت می کنند، یک لپ تاپ بسیار قدرتمند بی نظیر به شمار می رود. ضخامت بدنه در لپ تاپ MSI WS75 در باریک ترین بخش، فقط 0.8 اینچ بوده و وزن آن نیز حدود 2.4 کیلوگرم است.

دو خانواده لپ تاپ ورک استیشن MSI WS65 و MSI WF75 با بهره مندی از صفحه نمایش 15.6 اینچی و 17.3 اینچی و سخت افزار قدرتمند شامل پردازنده های نسل دهم اینتل به عنوان گزینه های بعدی از سوی ام اس آی شناخته می شوند. از سوی دیگر امکانات و قابلیت هایی مانند TPM 2.0 مجزا، حسگر اثر انگشت و Windows Hello توسط این دو مدل ارائه می شوند.

لپ تاپ قدرتمند MSI WS65 با قیمت پایه 1249 دلار، لپ تاپ MSI WS75 با قیمت پایه 2799، لپ تاپ MSI WS66 نیز با قیمت پایه 2499 دلار و در نهایت مدل MSI WF75 با قیمت پایه 2199 دلار در فروشگاه های آنلاین در دسترس کاربران قرار گرفته اند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود