معرفی کیس Sharkoon RGB Hex با قیمت بی نظیر

معرفی کیس Sharkoon RGB Hex با قیمت بی نظیر

کیس گیمینگ Sharkoon RGB Hex با امکانات قابل توجه، طراحی ظاهری جذاب و قیمت بی نظیر معرفی شد. این محصول که دارای فرم فکتور ATX است، با توجه به ابعاد 430 میلی متر برای طول، 206 میلی متر برای عرض و 481 میلی متر برای ارتفاع می تواند بسیاری از قطعات سخت افزاری حرفه ای را درون خود جای دهد.

نمای جلوی کیس شامل شیارهای لانه زنبوری شش ضلعی زیبا بوده و پشت آن نیز فیلتر ضد گرد و غبار قرار گرفته است. شش عدد فن 120 میلی متری دارای نور پردازی ARGB روی نقاط مختلف کیس نصب شده که شامل سه عدد روی پنل جلو، دو عدد روی سقف و یک عدد روی پنل پشت می شود. در تمامی نقاط ذکر شده می توانید رادیاتور خنک کننده مایع با ابعاد سازگار نصب کنید تا بالاترین کارایی از پردازنده مرکزی یا کارت گرافیک را دریافت کنید.

 

به منظور اتصال بهینه فن ها، یک کنترلر 8 کاناله درون کیس قرار گرفته که از 20 حالت نور پردازی و نرم افزار های نور پردازی انواع مادربرد MSI Mystic Light، ASUS AURA Sync، GIGABYTE RGB Fusion Ready و ASRock Polychrome Sync پشتیبانی می کند. فضای داخلی کیس Sharkoon RGB Hex با توجه به ابعاد خود، قابلیت نصب انواع مادربرد در فرم فکتور های Mini-ITX، Micro-ATX و ATX را فراهم می سازد.

انواع کارت گرافیک به طول 350 میلی متر و خنک کننده پردازنده با ارتفاع 158 میلی متر به همراه منبع تغذیه به طول 215 میلی متر درون کیس شارکن قابل نصب است. درب کناری کیس از نوع شیشه حرارت دیده ساخته شده و قابلیت نمایش اسمبل زیبای شما را دارد. نصب پاور و عبور کابل های پاور به همراه نصب برخی از تجهیزات ذخیره سازی درون محفظه مخفی صورت می پذیرد که یک ویژگی جذاب برای کیس های گیمینگ به شمار می رود.

 

اسلات های توسعه روی کیس شارکن شامل 7 عدد می شود که امکان نصب سه کارت گرافیک دو اسلاتی یا دو عدد سه اسلاتی را به کاربران حرفه ای می دهد. پنل بالای کیس Sharkoon RGB Hex میزبان یک عدد USB Type-C از نوع USB 3.2 Gen 2 و دو عدد USB 3.0 و جک های صوتی مجزا برای میکروفون و هدفون به همراه کلید های پاور و ریست است. در مجموع با توجه به ابعاد و فضای داخل آن، می توانید دو عدد هارد دیسک 3.5 اینچی و شش عدد درایو 2.5 اینچی را نصب کنید. بر اساس اعلام شرکت سازنده، این کیس زیبا و جذاب با قیمت 84.90 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد