مقایسه بنچمارک گرفته شده از گوشی های هوشمند شیائومی می میکس 3 و هوآوی honor v20

هرچقدر هم ما از عملکرد بسیار خود و عالی گوشی های هوشمند در دنیای واقعی بگوییم، بازم هم بنچمارک های شرکت های معتبری چون ANTUTU معتبر بوده و معیار بسیار خوبی در عملکرد گوشی های هوشمند و مخصوصا به چالش کشیدن پردازنده های این محصولات می باشد. این بار تصمیم به مقایسه دو گوشی شیائومی می میکس 3 (زیبای دوست داشتنی) و هوآوی honor v20 گرفته ایم تا ببینیم این دو گوشی هوشمند با دو پردازنده از دو نسل متفاوت چه عملکردی را از خود نشان می دهند.

گوشی شیائومی می میکس 3

پردازنده 11 نانومتری در مقابل پردازنده 7 نانومتری

شیائومی می میس 3 یکی از گوشی های هوشمند مورد علاقه خودم می باشد، که با توجه به طراحی ساخت و زیبایی منحصر به فرد، متاسفانه کمتر در بازار ایران به چشم می خورد. به هر حال، نکته جالب در خصوص این گوشی های هوشمند سوای پردازنده های در نظر گرفته شده، استفاده از یکدست ترین صفحات نمایش در میان گوشی های هوشمند می باشد.

شیائومی می میکس 3 با استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ، صفحه نمایشی بدون ناچ را به شما ارائه می دهد، در مقابل نیز هوآوی honor v20 از ناچ اینفینیتی o معروف استفاده کرد است.

بگذریم، برویم سراغ اصل کارريال شیائومی برای این محصول خود تصمیم گرفته تا از پردازنده 11 نانومتری نسل قبلی کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 استفاده کند، (شاید چون در زمان رونمایی این گوشی هوشمند هنوز خبری از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 نبود) در مقابل هوآوی honor v20 از قدرتمندترین پردازنده این شرکت یعنی چیپست 7 نانومتری Kirin 980 بهره برده است.

گوشی هوآوی honor v20

در نگاه اول قطعا پردازنده های 7 نانومتری باید امتیاز بیشتری به نسبت پردازنده های 11 نانومتری را در ANTUTU به خود اختصاص دهند. اما باید دید آیا این اختلاف، که تا به حال از عملکرد بسیار بهتر پردازنده های جدید خبر می دهد تا چه اندازه درست است.

بهتر است، این ویدئو را مشاهده کنید، قطعا چیزی را که انتظار دارید نمی بینید، فط باید گفت اسنپدراگون 845 را دست کم نگیرید.

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود