گوشی هوآوی پی 30 پرو با دوربین اصلی چهارگانه معرفی خواهد شد

پرچمداران بعدی هوآوی، گوشی های پی 30 و پی 30 پرو در تاریخ 26 مارس (6 فروردین 1398) بصورت رسمی در پاریس رونمایی خواهند شد. با توجه به تمام شایعات و اخبار منتشر شده از این گوشی های هوشمند اطلاعات ضد و نقیضی تا به الان به دست ما رسیده. شاید تصاویر کانسپت در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند، اطلاعات جالبی را در اختیار ما گذاشتند، اما تمام این اطلاعات در حد حدس و گمان بود، اما حال با توجه به اتفاقی جدید تقریبا مطمئن شده ایم که هوآوی پی 30 پرو از دوربین های چهارگانه اصلی بهره خواهد برد.

تصویری منتشر شده ای که نمی خواست چیزی را لو دهد

مدیر عامل این شرکت چینی با انتشار تصویری گرفته شده از ماه، و انتشار این تصویر در رسانه اجتماعی چینی ویبو، اطلاعات جالبی را در اختیار ما گذاشته، در قسمت پایینی این تصویر همانطور که مشاهده می کنید مشخصات سنسور دوربین های گوشی نوشته شده، باورش کمی سخت است که مدیر عامل یک شرکت قدرتمند تولید گوشی های هوشمند مشکلی در زمینه ادیت کردن و مخفی کردن این نوشته ها داشته باشد، اما نوشته های زیر این تصویر، طوری پوشانده شده که در خط دوم جمله  quad camera کاملا مشخص می باشد. حال دیگر میدانیم که پرچمدارا جدید این شرکت از سنسور های اصلی چهارگانه ای برای دوربین اصلی بهره خواهد برد.

تصویر گرفته شده توسط گوشی هوآوی پی 30 پرو

اما شاید سوال شود کدامیک از پرچمدارن، جواب این سوال بسیار آسان می باشد، در خط اول زیر نوشته پسوند pro کاملا مشهود می باشد، پس قطعا تصویر گرفته شده متعلق به گوشی هوآوی پی 30 پرو می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد