گوشی ویوو وی 15 پرو رسما معرفی شد: سنسور های دوربین قدرتمند آماده رقابت

همانطور که گفته بودیم، شروع اسفند ماه پر کاری را خواهیم داشت، حال اولین گوشی هوشمندی که قرار یود در این تاریخ رونمایی شود، بصورت رسمی معرفی شد. ویوو وی 15 پرو، با طراحی زیبا و سنسور های دوربین قدرتمند پا به میدان رقابت گذاشته است. با هم به مشخصات رسمی و کامل این گوشی هوشمند می پردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی زیبا

در طراحی این گوشی هوشمند همانند تمام محصولات این شرکت، دقت بالایی خرج شده و طبق معمول محصولی با طراحی زیبا و دلنشینی معرفی شده است.

در طراحی در نظر گرفته شده سوای رنگ بندی زیبا و خاص که از خصوصیات بارز گوشی های هوشمند ویوو می باشد، و بدنه ای با حاشیه باریک تر به نسبت نسل های قبلی، مهمترین اتفاق برای این محصول که مدت ها پیش نیز اکثر خبر ها را به خود اختصاص داده بود، بهره بردن این گوشی هوشمند از دوربین سلفی پاپ آپ بوده است.

با توجه به بهره بردن از چنین تکنولوژی شما صفحه نمایش یکدست و بدون هیچ گونه ناچی را مشاهده می کنید که اگر کمی صبر کنید و خصوصیات این صفحه نمایش با کیفیت را بشناسید، بیشتر از این نیز جذب این گوشی هوشمند خواهید شد.

گوشی ویوو وی 15 پرو

صفحه نمایش

همانطور که گفتیم با توجه به استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ دیگر نیازی به ناچ برای محل قرار گیری سنسور دوربین سلفی نمی باشد، اما زیبایی های این گوشی به همین  اتفاق ختم نمی شود، ویوو وی 15 پرو از صفحه نمایش 6.39 اینچی سوپر آمولد بهره برده، با توجه به نبودن ناچ، این محصول جذاب از نسبت تصویر بالای 91.64 درصدی، نسبت به بدنه بهره مند شده است.

گوشی ویوو وی 15 پرو

اما همانطور که گفته شد طراحی زیبایی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، بدنه این گوشی هوشمند با ضخامت بسیار کم 2.22 میلی متری به زیبایی های این محصول جدید ویوو بیش از پیش افزوده است.

مجهز شدن به صفحه نمایش سوپر آمولد باعث شده تا قابلیت استفاده از سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند ممکن باشد، ویوو وی 15 پرو از نسل پنجم قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت بهره می برد.

سنسور های دوربین قدرتمند

ویوو برای سنسور های دوربین این گوشی هوشمند نیز چیزی کم نگذاشته. سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده ک انتخاب بسیار با کیفیتی به نظر می رسد. اما مهمترین اتفاق سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1,8 و قابلیت حالت عکاسی در شب (بروز رسانی شده و بسیار کارآمدتر) به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی عریض 120 درجه ای و سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی برای عکاسی سه بعدی  می باشد.

گوشی ویوو وی 15 پرو

پردازنده و مشخصات فنی

شاید با مجهز شدن این گوشی هوشمند به سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی، بسیاری توقع استفاده پردازنده 7 نانومتری برای این محصول را داشتند، اما ویوو از پردازنده اسنپدراگون 675 با رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاءاستفاده کرده است.

گوشی ویوو وی 15 پرو

باتری 3700 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ( شارژ 0 تا 24% در مدت زمان 15 دقیقه)، جک 3.5 میلی متری در قسمت بالایی گوشی و سیستم عامل پایه اندروید 9 از دیگر مشخصات ویوو وی 15 پرو می باشد.

تاریخ عرضه و قیمت

پیش فروش این محصول با قیمت تعیین شده 405 دلار، از امروز شروع شده و ویوو وی 15 پرو از تاریخ 6 مارس (15 اسفند) در فروشگاه های معتبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد