گلکسی Fold نام رسمی در نظر گرفته شده برای گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

سامسونگ گلکسی Flod

سامسونگ اولین شرکتی بود که بصورت رسمی از نمونه اولیه ساخته شده گوشی انعطاف پذیر خود پرده برداری کرد، اما تصمیم گرفت تا تغییرات لازم را برای این محصول خاص، انجام داده و یک گوشی هوشمند بدون نقص و کاملی را ارائه دهد. در حال که تا ساعاتی دیگر  به احتمال زیاد گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 رونمایی خواهند شد، زمزمه های از رونمایی گوشی انعطاف پذیر این شرکت نیز به گوش می رسد. اما تا به الان این محصول جدید و خاص سامسونگ را با نام های مختلفی می شناختیم، اما حال نام گلکسی Fold یا همان گلکسی F برای این گوشی هوشمند بصورت رسمی در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی Flod

سامسونگ گلکسی Fold اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر

بهتر است کمی مرور خاطرات کنیم، در سال میلادی گذشته بود که در میان تعجب همگان سامسونگ از اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود بصورت رسمی در مراسمی پرده برداری کرد و اعلام کرد که قصد اعمال تغییرات بسیاری را در جهت بهبود عملکرد این محصول خود دارد. به سرعت بعد از این مراسم هوآوی تیزر ویدئویی از گوشی میت ایکس خود به عنوان محصول جدید و انعطاف پذیر خود منتشر کرد، اما هنوز هم که هنوزه، در حد همان ویدئو باقی مانده است.

سامسونگ گلکسی Flod

اما سامسونگ گویا قرار است اولین شرکتی باشد که از چنین گوشی های هوشمند انعطاف پذیری برده برداری کند. این محصول جذاب سوای قیمت بالایی که قطعا خواهد داشت، با توجه به صفحه نمایش انعطاف پذیر از یک صفحه نمایش 4.58 اینچی با رزولوشن 1960×840 پیکسلی و نسبت تصویر بالای 21 به 9 در حالت تاشو و صفحه نمایش بزرگتر 7.3 اینچی با رزولوشن 2152×1536 پیکسلی بهره خواهد برد. علاوه بر این گویا این گوشی هوشمند قرار است به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 نیز مجهز شود.

هنوز مشخص نشده که آیا در مراسم رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، شاهد رونمایی گلکسی Flod خواهیم بود یا خیر، احتمال حضور این محصول خاص در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا نیز وجود خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد