گوشی های هوآوی پی 30 و پی 30 پرو با صفحه نمایش فول اچ دی و اندروید 9

در حالی که این روز ها اخبار بسیاری از گوشی های هوشمند شرکت ها مختلف برای نمایشگاه MWC 2019 به گوشی می رسد. هوآوی نیز دست رو دست نگذاشته و تمرکز خود را برای پرچمداران جدید خود گذاشته، با این تفاصیل احتمال رونمایی پرچمداران جدید هوآوی برای این نمایشگاه که در تاریخ 24 فوریه (4 اسفند) در بارسلونا برگزار خواهد شد وجود دارد.

صفحه نمایشی با کیفیت به همراه سنسور های دوربین چهارگانه

اولین گوشی هوشمندی که از چهار سنسور برای دوربین اصلی خود بهره برد، سامسونگ گلکسی A9 2018 بود و حالا گوشی های هوشمند هوآوی پی 30 و پی 30 پرو نیز قرار است از همین تعداد سنسور برای دوربین اصلی خود بهره مند شوند.

تا به الان شایعات بسیاری از این گوشی های هوشمند منتشر شده اما اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده در دسترس نمی باشد. پیش از این تصاویری از این پرچمدارن جدید هوآوی به همراه ویدئو از طرح در نظر گرفته شده منتشر شد که تمرکز اصلی این اخبار بر روی سنسور های دوربین قدرتمند استفاده شده برای این گوشی های هوشمند بود.

با توجه به اطلاعات جدید که در حال حاضر در دسترس می باشد، پرچمدارن جدید این شرکت از صفحه نمایش فول اچ دی با رزولوشن 2340×1080 پیکسلی بهره خواهند بردو هنوز در مورد ناچ در نظر گرفته شده برای صفحات نمایش اطلاعاتی منتشر نشده اما احتمال می رد هوآوی پی 30 و پی 30 پرو از ناچ U شکل همانند ناچ هایی که سامسونگ بصورت رسمی معرفی کرده بود بهره ببرند.

در حالی که هر روز به شروع کار نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا نزدیک می شویم، اخبار گوشی های هوشمند مختلف بیشتر از پیش به گوش می رسد و در مقابل هوآوی نیز سامسونگ پیش از این از رونمایی گوشی های خانواده گلکسی اس 10 قبل از شروع این نمایشگاه خبر داده بود. باید منتشر بود و دید در مهمترین نمایشگاه سالیانه اختصاصی گوشی های هوشمند کدام شرکت دست پر تر حضور خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد