مقایسه دوربین سامسونگ نوت 9 و هوآوی میت 20 پرو در شرایط نوری مختلف

یکی از رقابت های جنجالی در پرچمداران امسال، قدرت نمایی دوربین آنها بود. اما آنچه که در این مدت مشخص شد، قابلیت های ویژه دوربین پرچمداران هوآوی است که قبل از خانواده میت 20، با مدل p20 پرو برای تمام پرچمداران شاخ و شانه کشیده بود. اما در این ویدئو مقایسه دوربین سامسونگ نوت 9 و هوآوی میت 20 پرو انجام شده است که می توان به وضوح قدرت خوب هر دو پرچمدار را در عکس برداری مشاهده کرد.

نماینده سامسونگ از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسل استفاده می کند که یکی از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسل از نوع ۲۶ میلی متر و دریچه دیافراگم با گشودگی متغیر f/1.5 و f/2.4 است و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دیگر از نوع ۵۲ میلی متر با گشودگی دیافراگم f/2.4 و البته زوم اپتیکال دو برابر است. ویژگی های گفته شده در دوربین نوت ۹ به همراه لرزشگیر اپتیکال کار را برای هر پرچمداری سخت می کند. فیلم برداری دوربین نوت ۹ هم با حداکثر رزولوشن ۲۱۶۰ پیکسل با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه انجام می شود. با انتخاب صحنه آهسته می توان فیلمبرداری را با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل و نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه انجام داد.

میت ۲۰ پرو هم از یک لنز پر قدرت ۴۰ مگاپیکسلی Quad Bayer با گشودگی دیافراگم f/1.8 برای عکسبرداری در نور کم و یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 اولترا واید مناسب برای عکسبرداری عریض و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی ۸۰ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/2.2 با قابلیت عکسبرداری عمقی، استفاده می کند.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !