مقایسه سرعت نصب و بوت ویندوز 10 در M.2 NVME / SSD / SSHD / HDD

استفاده از قطعات خوب می تواند کاربر را در رسیدن به بالاترین سرعت و صرفه جویی در وقت همراهی کند. شاید استفاده از قطعات با کیفیت و عالی هزینه زیادی را به شما متحمل کند اما پرداخت مبلغ اضافه تنها یک بار صورت می گیرد اما در صورت استفاده از قطعات خوب موقت و زمان بیشتری را در اختیار درید تا کارهایتان را مدیریت کنید.

در بخش منبع ذخیره سازی استفاده از هارد دیسک، هاردهای هیبریدی و سالیدهای خشک می تواند نتیجه متفاوتی داشته بشد. از آنجا که ارزانترین منبع ذخیره سازی و البته بالاترین ظرفیت مربوط به هارد درایوها است، بیشتر کاربران منبع ذخیره سازی خود را از بین مدل های مختلف هارد دیسک انتخاب می کنند اما هارد دیسک های معمولی از نظر سرعت انتقال داده پایین ترین عملکرد را بین منابع ذخیره سازی دارند.

در این ویدئو مقایسه سرعت نصب ویندوز و سرعت بالا آمدن آن یا بوت شدن ویندوز 10 مورد مقایسه قرار گرفته است. اما این مقایسه بین هارد دیسک، هارد هیبریدی، اس اس دی و سالید خشک با رابط M,2 انجام شده است. آنچه که در واقعیت مشخص است، سرعت بسیار بالای سالیدها نسبت به هارد دیسک ها است اما در این ویدئو این اخلاف بسیار نمود پیدا کرده و نشان می دهد که استفاده از قطعات خوب می تواند در تمام کارهای روزمره ما که با کامپیوتر یا لپ تاپ انجام می شود، تاثیر گذار باشد.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

شرکت سابرنت SSD های نسل پنجمی خود را با سرعت 14 گیگابایت بر ثانیه به فروش گذاشت

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی