مقایسه سرعت هوآوی میت 20 پرو و هوآوی پی اسمارت 2019 (به همراه ویدئو)

بدون شک سال 2018 یکی از سال های بسیار موفق برای شرکت هوآوی بوده است، این شرکت توانست با رونمایی گوشی های هوشمند خانواده میت 20 خود نظر بسیاری از کاربران و البته کارشناسان عرصه گوشی های هوشمند را به خود جلب کند. گوشی های هوشمند خانواده میت 20 اولین گوشی های هوشمند اندرویدی بودند که از پردازنده های 7 نانومتری بهره مند شدند. Kirin 980  اولین پردازنده 7 نانومتری هوآوی بود که برای این خانواده قدرتمند مورد استفاده قرار گرفت. مقایسه هوآوی میت 20 پرو و هوآوی پی اسمارت 2019 از نظر مقایسه پردازنده های جدید و قدیم هوآوی چالش بسیار خوبی خواهد شد می گویی چرا با ما همراه باشید تا ببینید چرا!!!!

هوآوی میت 20 پرو

پردازنده 7 نانومتری در مقابل پردازنده نسل قدیم

درست است و قطعا پردازنده های 7 نانومتری بسیار قوی تر و کارآمد تر از پرازنده های نسل قبلی می باشند، اما هرچه که تا به الان شنیده ایم امتیازات بنچمارک های گرفته شده از این پردازنده 7 نانومتری بوده، اما بهتر است ببینیم آیا در عمل نیز واقعا پردازنده های نسل جدید عملکرد بسیار بهتری را به نسبت پردازنده های نسل قبلی خواهند داشت یا خیر.

هوآوی پی اسمارت 2019

تا به الان اولین و آخرین گوشی هوشمند هوآوی که از پردازنده 7 نانومتری یعنی Kirin 980  استفاده کرده است میت 20 پرو به همراه خانواده میت 20 این شرکت بوده است و ما تصمیم گرفته ایم ویدئو مقایسه این گوشی هوشمند را با آخرین گوشی هوشمند معرفی شده از این شرکت یعنی پی اسمارت 2019 با پردازنده Kirin 710 را برای شما در نظر بگیریم تا ببینیم در چه حد پردازنده های 7 نانومتری عملکرد بهتری را از خود نشان خواهند داد.

با هم به تماشای این ویدئو می نشینیم تا ببینیم آیا پردازنده های نسل جدید لایق این همه تعریف و تمجید هستند یا خیر.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد