مقدار فروش بازی ماینکرفت از 176 میلیون نسخه گذشت

ماینکرفت یکی از بازی های محبوب جهان باز محسوب میشود که گیمرها به خوبی با آن آشنایی دارند. این بازی که یک دهه از زمان معرفی اولین نسخه آن میگذرد توسط استودیوی مایکروسافت توسعه داده شده است. حال ردموندی ها رسما اعلام کرده اند که 176 میلیون نسخه از بازی ماینکرفت به فروش رفته است.

هفت ماه پیش مایکروسافت اعلام کرد که میزان فروش این بازی به 156 میلیون رسیده است و حالا در طول مدت زمانی نسبتا کم، 20 میلیون نسخه از ماینکرفت به فروش رفته است. با وجود عرضه بازی هایی همچون فورت نایت که از رقبای ماینکرفت در سبک بازی های جهان باز محسوب میشود، مایکروسافت با چیزهایی مانند Minecraft: Dungeons، یک نسخه رایگان مرورگر و آماده سازی یک فیلم سینمایی با همین عنوان و حال نسخه واقعیت مجازی ماینکرفت با عنوان Minecraft Earth، این عنوان را احیا نگه دارد.

همچنین به گفته مایکروسافت، تعداد کاربران ثبت نامی بازی نسخه Microsoft China از 200 میلیون نفر گذشته است. مطمئنا بعد از به اتمام رسیدن دوره بتا نسخه واقعیت مجازی ماینکرفت، میزان فروش بازی باز هم افزایش پیدا خواهد کرد و شاهد سیر صعودی آمار و ارقام این بازی خواهیم بود. این نسخه از بازی بسیار نوید بخش و حتی بهتر از پوکمون گو که در سال 2016 برای گوشی های موبایل عرضه شد و سر و صدای زیادی به پا کرد به نظر میرسد. تابستان امسال مایکروسافت قصد دارد Minecraft Earth را تدریجا برای تمامی نقاط جهان عرضه کند.

منبع: Engadget

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024