مشخصات فنی منتشر شده از گوگل پیکسل 3a به همراه قیمت

گوگل پیکسل 3a

گویا گوشی های میان رده گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال قرار است، فردا بصورت رسمی رونمایی شوند. در حالی که پیش از این شاهد رونمایی گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال بودیم، این بار بعد از روند موفقیت آمیز این گوشی های هوشمند، گوگل تصمیم گرفته تا از این سری از گوشی های هوشمند خود، گوشی های میان رده ای را روانه بازار کند.

اما جالب است در حالی که هنوز این گوشی های هوشمند میان رده رونمایی نشده اند، مشخصاتی از یکی از این محصولات منتشر شده که در ادامه به جزئیات آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی گوگل پیکسل 3a

صفحه نمایش 5.6 اینیچ با رزولوشن 1080 پیکسلی فول اچ دی پلاس با نسبت تصویر 18 به 9 برای این گوشی در نظر گرفته شده. اتفاق جالب استفاده از صفحه نمایشی از جنس اولد برای این محصول میان رده می باشد. اما با همه این تفاصیل باز هم قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشت این گوشی در نظر گرفته شده است.

یکی از نقاط قوت گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، سنسور دوربین اصلی در نظر گرفته شده آن ها بود. حال قطعا از این گوشی های میان رده نیز توقع می رود تا عملکرد خوبی را در این زمینه از خود نشان دهند.

گوگل پیکسل 3a

برای دوربین اصلی این گوشی، سنسور 12.2 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، و برای دوربین سلفی نیز سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f.2.0 در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی این گوشی توانایی ثبت ویدئو با کیفیت 4K با نرخ 40 فریم در ثانیه را خواهد داشت. دوربین سلفی نیز قادر است تا ویدئو هایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم در ثانیه را ارائه دهد.

گوگل پیکسل 3a

پردازنده اسنپدراگون 675 با رم 4 گیگابایتی و باتری 3000 میلی آمپری از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این محصول میان رده گوگل می باشد. بدنه پلی کربن استفاده شده در طراحی این گوشی هوشمند، جذابیت و طراحی زیبایی را برای این محصول میان رده به همراه داشته است.

قیمت 399 دلاری نیز برای این محصول میان رده پیش بینی شده، البته پیش از این قیمت های بالاتری نیز پیش بینی شده بود که حدس می زنیم آن قیمت های برای مدل پیکسل 3a ایکس ال باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !