گوشی ZTE نوبیا Z20 با صفحه نمایشی انعطاف پذیر متفاوت با آنچه تصور می کنید

گوشی ZTE نوبیا Z20 با توجه به اخبار منتشر شده، گویا در تاریخ 8 آگوست (17 مرداد) بصورت رسمی رونمایی خواهد شد. حال پیش از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند، اطلاعات جدید از این محصول را به دست آورده ایم که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

در منابع معتبر، از این گوشی هوشمند به عنوان یک گوشی انعطاف پذیر نام برده شده. این در حالی می باشد که سامسونگ گلکسی Fold و هواوی میت ایکس به عنوان اولین گوشی های هوشمند انعطاف پذیر، با مشکلات جدی رو به رو شده اند و عرضه رسمی آن های به تعویق افتاده.

اما واقعا ZTE قصد رونمایی از بک گوشی هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر دارد؟ در این باره توضیح خواهیم داد. با توجه به تصویر منتشر شده از این گوشی هوشمند، ZTE نوبیا Z20 قرار نیست همانند گوشی های گلکسی Fold و میت ایکس از صفحات نمایش انعطاف پذیر به آن شکل بهره ببرد.

اما منظور ZTE از صفحه نمایش انعطاف پذیر چیست؟ همین امروز مطلع شده بودیم که اوپو قرار است گوشی هوشمند با صفحه نمایشی به نسبت 100 درصدی به بدنه را روانه بازار کند. این گوشی هوشمند حاشیه های کناری را نیز حتی حذف کرده و تماما شاهد یک صفحه منحنی می باشیم. که حتی انحنای این صفحات به قدری بوده که دکمه های صدا و پاور نیز از حایشه های این گوشی هوشمند حذف شده.

با توجه به تصاویر به احتمال زیاد منظور ZTE از صفحه نمایشی انعطاف پذیر، چنین صفحه نمایشی می باشد. از دیگر نکات جالب منتشر شده توانایی سنسور های دوربین اصلی این گوشی در زوم 20 برابری می باشد. به احتمال زیاد چنین میزان زومی، به معنیه زوم هیبریدی و یا دیجیتال می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود