هر سه پرچمدار سال 2020 اپل به مودم های 5G مجهز خواهند شد

بعد از شرکت های قدرتمندی چون سامسونگ که به موفقیت رونمایی اولین گوشی هوشمند 5G دست پیدا کردند، این اپل بود که در سکوت کامل به سر می برد. اما در این میان همگان منتظر خبری از این شرکت امریکایی برای برنامه های 5G در نظر گرفته بودند. اما اپل در کمال خونسردی اعلام کرد تا سال 2020 قصد رونمایی هیچ گوشی هوشمندی با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم را ندارد.

اپل اما در کنار اینکه دلیل این تاخییر در رونمایی اولین گوشی هوشمند 5G خود را همه گیر نشدن شبکه های اینترنتی نسل پنجم اعمال کرد، اما بر هیچ کسی پوشیده نبود که این شرکت امریکایی هنوز موفق به تولید مودم هایی با قابلیت پوشش شبکه های 5G نشده.

اپل ابتدا با سامسونگ وارد مذاکره شد اما سامسونگ بیان کرد که توانایی تامین مودم های 5G گوشی های هوشمند اپل را ندارد، بعد از آن اپل دست به دامان کوالکام شد. این شرکت نیز از همکاری با شرکت امریکایی سر باز زد.

اما اپل بالاخره با کمی بی میلی، سهام مودم های اینتل را خریداری کرد و اینتل قرار شده مودم های 5G گوشی های هوشمند اپل را تامین کند. در خلال مسئولین اپل در بیانیه رسمی اعلام کردند، که همانند آخرین پرچمدارن رونمایی شده توسط این شرکت، پرچمداران سال 2020 این شرکت در قالب سه گوشی هوشمند معرفی خواهند شد و تمام این گوشی های هوشمند قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم را نیز خواهند داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !