میز کامپیوتر هوشمند همه کاره با 3 نمایشگر لمسی و سنسورهای حرکتی

برای داشتن یک اتاق کار ایده آل و مدرن، وجود یک میز که بتواند همه نیاز های شما را برآورده کند جزء لاینفک آن محسوب می شود. به تازگی Comtrex  یک شرکت صنعتی در نیویورک از Smart Desk رونمایی کرده است. این میز کامپیوتر هوشمند مجهز به 3 نمایشگر لمسی و تمام گجت های مورد نیاز کاربر از جمله هدفون های تعبیه شده در میز گرفته تا شارژر بی سیم است.

این میز پیشرفته از 3 نمایشگر لمسی 24 اینچی که در مجموع 72 اینچ است تشکیل شده که کاربر می تواند با حرکات دست صفحه نمایشگر را مدیریت کند. بدین صورت که کاربر می تواند صفحه را بالا پایین ببرد، از کپی و پیست استفاده کند و حتی زوم کند و اسکرین شات بگیرد.

تمامی مانیتور ها به یک کامپیوتر متصل هستند که توسط پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل طراحی شده و به پایین صفحه متصل شده اند. همچنین کامپیوتر این میز به کارت گرافیک GTX 1050 TI مجهز است که البته می توان آن را به کارت GTX 1060 ارتقا داد.

مدل پایه این میز/کامپیوتر مجهز به رم 16 گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایت SSD و یک ترابایت HDD است. علاوه بر تمام این موارد، این میز کامپیوتر مجهز به یک پورت USB 3.1 نوع C، دو USB 3.1 نوع A، دو USB 2، یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری صدا و پورت LAN است.جالب آنکه تمام تجهیزات این میز برای نیرو گرفتن تنها به وسیله یک سیم به برق متصل می شود.

بروی این میز هوشمند، صفحه کلیدی به همراه یک پد لمسی قرار داده شده است. سطح میز نیز به عنوان یک اسکنر کار می کند، بنابر این شما می توانید اسناد را روی سطح  میز قرار داده و با یک کلیک عمل اسکن را انجام دهید. همچنین سطح شیشه ای روی میز مجهز به یک شارژر بی سیم است که می تواند بدون نیاز به هیچ سیمی گوشی هایی که از تکنولوژی شارژ وایرلس سود می برند را شارژ کند.

قابل توجه است که این میز لوکس با بر چسب قیمت 3999 دلار، نیاز کاربر را برای رسیدن به یک میز هوشمند رویایی فراهم می کند. اما این میز با بالاترین سطح ساختاری و با استفاده از کمترین کابل کشی برای باز بودن دست کاربر در حین کار کردن، با یک مشکل جدی روبرو است.

اگر برای هر قطعه این میز کامپیوتر هوشمند مشکلی پیش آید، باز کردن قطعه قطعه این میز و اسمبل کردن مجدد آن نیاز به صرف وقت بسیار و البته هزینه بسیار دارد.

منبع : .theverge

پست های مرتبط

لیست گوشی‌های پیکسل سازگار با اندروید 15

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند