نسخه بازسازی بازی Resident Evil Code Veronica کنسل شد

عده ای از طرفداران بازی Resident Evil Code Veronica دست بکار شده اند و در حال ساخت نسخه بازسازی آن هستند که البته کیفیتی بسیار خوب دارد.

پروژه ای که کپکام آن را محکوم کرد

ساخت نسخه بازسازی بازی Resident Evil Code Veronica از مدتها پیش آغاز شده بود که توسعه دهنده اصلی آن یعنی حالا واکنش تندی نسبت به این قضیه داشته است.

کد ورونیکا ریمیک می توانست یک رویای بسیار عالی برای طرفداران سبک وحشت باشد که بعد از تلاش های زیاد تعطیل شده است.

به گفته سازندگان، نسخه بازسازی شده توسط طرفداران Resident Evil Code: Veronica توسط کپکام تعطیل شده است. اعلامیه فوق العاده ناگهانی به تازگی در Discord این پروژه منتشر شد و درست قبل از شروع بازی منتشر شد.

در در حال حاضر اطلاعات زیادی برای ادامه پیدا کردن این پروژه وجود ندارد، توسعه دهندگان می گویند که این نباید به عنوان شاهدی بر ساخت نسخه رسمی Code: Veronica در دست ساخت استفاده شود. البته از دلایل لغو این بازی استفاده از شخصیت‌های متعلق به Capcom و نشان تجاری Resident Evil بود، اگرچه بازی‌ های طرفدار دیگری نیز وجود دارند که تاکنون از این فشار قانونی اجتناب کرده‌اند.

توسعه دهنده گان نسخه بازسازی Resident Evil Code Veronica  اینطور گفته اند: متأسفانه Capcom با ما تماس گرفته است و آنها پروژه های ما را لغو کرده اند،” در بیانیه کوتاهی که از طریق Discord به اشتراک گذاشته شده است، آمده است. “ما بسیار متأسفیم که به شما می گوییم که این پروژه را لغوکنید، زیرا هیچ نشانه ای وجود ندارد که یک اثر مستقل وجود داشته باشد، و همه چیز مانند ورونیکا است.

این تیم همچنین در حال کار بر روی یک بازی به نام Resident Evil 1 Remake بود، یک بازسازی که با انجین Unity انجام شده بود که البته با نسخه کپکام کاملا متفاوت بود.

آیا شما علاقه مند با بازسازی Resident Evil Code Veronica هستید؟

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد