نقد و بررسی سرعت در رقابت نفس گیر هوآوی میت 20 پرو و آیفون ایکس اس مکس

بعد از اینکه پردازنده های جدید 7 نانومتری پا به عرصه گوشی های هوشمند گذاشتند همگان توقع سرعتی بسیار بالاتر از گوشی های هوشمند مجهز به پردازنده های 7 نانومتری به نسبت گوشی های سری قبلی داشتند. نقد و بررسی تست سرعت دو گوشی هوشمند مجهز به پردازنده 7 نانومتری بسیار جذاب خواهد بود که به آن می پردازیم.

پردازنده های 7 نانومتری

اولین بار این هوآوی بود که در نمایشگاه IFA ا پردازنده 7 نانومتری جدید خود با نام Kirin 980 پرده برداری کرد، اما اپل پیش قدمی کرد و زودتر از هوآوی توانست پرچمداران جدید خود را به پردازنده 7 نانومتری A12 بایونیک مجهز کند. مدتی نگذشت که هوآوی نیز از خانواده میت 20 پرده برداری کرد و اولین گوشی های هوشمند اندرویدی مجهز به پردازنده های 7 نانومتری را معرفی کرد.

هوآوی میت 20 پرو

رقابتی نفس گیر

قطعا یکی از مسائلی که برای چنین گوشی های هوشمندی مدنظر است سرعت اجرhی نرم افزار های مختلف می باشد. این بار نیز بین دو پرچمدار بنام عرصه گوشی های هوشمند که به پردازنده های 7 نانومتری مجهز شده اند رقابتی صورت گرفته است تا مشخص شود کدام پرچمدار از تکنولوژی بهتری در راستای استفاده از پردازنده های 7 نانومتری برخوردارند.

در رقات بین آیفون ایکس اس مکس و هوآوی میت 20 پرو تست های نفس گیزی در اجرای برنامه های مشابه برای این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شد که باهم به تماشای این ویدئو جذاب می نشینیم تا ببینیم کدام گوشی هوشمند با قویترین پردازنده های حال و حاضر دنیا می تواند برنده این رقابت باشد.

آیفون ایکس اس مکس

قبل از این، در بنچمارک های منتشر شده پردازنده A12 بایونیک توانست امتیاز بهتری را به نسبت Kirin 980 را کسب کند اما طبعا عملکرد این پردازنده ها در دنیای واقعی متفاوت خواهد بود، چنین تستی قطعا مشخص خواهد کرد تا چه حد امتیازات بنچمارک های گرفته شده می تواند معیار خوبی باشد برای مقایسه گوشی های هوشمند خواهد بود.

شما را به دیدن این ویدئو جذاب دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

فرصت ده روزه به صاحبان گوشی‌های پیکسل گوگل : یا به‌روزرسانی کنید یا از آن استفاده نکنید !

رنگ جدید زرد تیتانیومی به خط تولید گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ اضافه شد

سری آیفون 16 اپل برای عرضه در چین با مشکل مواجه خواهد شد