نمایشگاه CES 2019: سامسونگ لپ تاپ گیمینگ خود را معرفی خواهد کرد

هیجان به اوج خود رسیده است و شروع نمایشگاه CES امسال لحظه به لحظه به ما نزدیک ترمی شود و هیجان ما نیز هر روز بیشتر از پیش می شود. قطعا معتبرترین نمایشگاه عرصه تکنولوژی جهانی CES می باشد و جمله ای جز لذت بردن از برگزاری این نمایشگاه و انتظار برای شروع آن به ذهنم نمی رسد. سامسونگ هم همانند شرکت های قدرتمند حاضر در این نمایشگاه قول معرفی لپ تاپ گیمینگ Odyssey را  به عنوان لب تاپ گیمینگ این غول کره ای در نمایشگاه CES را داده است.

در زمینه شرکت های عرصه لپ تاپ، سامسونگ رقبایی چون لنوو، Dell و ایسر را در کنار خود می بیند وباید دید کدام شرکت عملکرد بهتر و محصول بهتری را معرفی خواهد کرد.

انتظارات از لب تاپ سامسونگ در نمایشگاه CES

شرکت های حاضر در این نمایشگاه معتبر سعی می کنند بهترین محصولات خود را در معرض دید همگان بگذارند، سامسونگ نیز از این اتفاق مستثنی نیست و قطعا بهترین لپ تاپ خود با توجه به توقعی که از این شرکت قدرتمند کره ای می رود را رونمایی خواهد کرد.

پیش از این نیز لپ تاپ های سری Odyssey در خط تولید سامسونگ موجود بود اما این بار دیگر قرار است نسخه کامل این سری بصورت رسمی در نمایشگاه CES معرفی شود.

سامسونگ برای این محصول جدید از آخرین کارت گرافیک گوشی های هوشمند شرکت انویدیا بهره برده است،  GPU GeForce RTX 2080 نیز به عنوان ی پردازنده قدرتمند گرافیکی برای Odyssey در نظر گرفته شده. این لپ تاپ قدرتمند به پردازنده 6 هسته ای اینتل Core i7  مجهز شده است تا بهترین لذت درهنگام بازی با این لپ تاپ را به شما القا کند.

صفحه نمایشی جالب

اما اتفاق جالب، صفحه نمایش با طراحی و تکنولوژیِ فوق العاده در نظر گرفته شده برای لب تاپ Odyssey سامسونگ می باشد. صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح تصویر فوق العاده 1920×1080 پیکسلی 144 هرتزی با پشتیبانی از Nvidia G-Sync برای کنترل کیفیت صفحه نمایش و یک پارچگی تصویر در هنگام اجرای بازی در نظر گرفته شده است. واقعا می توان گفت چنین صفحه نمایشی، کیفیت فوق العاده ای را مخصوصا در هنگام اجرای بازی های سنگین بدون حتی لحظه ای اختلال در تصویر را به شما ارائه می دهد.

قاب استفاده شده نیز بسیار نازک تر شده است و البته از خنک کننده های قوی تری برای این لپ تاپ استفاده شده است. لوله حرارتی در این محصول جدید به نسبت مدل قبلی خود از 3 لوله حرارتی به 5 لوله حرارتی افزایش پیدا کرده است، چنین اتفاقی باعث کنترل دمای لپ تاپ حتی در شرایط اوج کاری و مخصوصا هنگام اجرای بازی های سنگین می شود.

کاری جز انتظار برای شروع نمایشگاه CES نداریم تا با محصولات جذابی که آخرین تکنولوژی های روز دنسا محسوب می شوند آشنا شویم و هیجان وجودمان به اوج خود برسد.

منبع: cnet

پست های مرتبط

اپل نسخه iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر کرد

کوالکام احتمالاً معماری تراشه‌های گوشی و لپ‌تاپ را تحت عنوان Elite ترکیب کند

قیمت تراشه دیمنسیتی 9400 شرکت مدیاتک با 20 درصد افزایش قیمت همچنان ارزان‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود