نمایشگاه MWC 2019: نمونه اولیه ساخته شده گوشی انعطاف پذیر اپو وی پی

اپو یکی از شرکت های نوپایی می باشد، که در طی همین چند سال فعالیت نشان داده که توانایی ارائه گوشی های هوشمند بسیار با کیفیتی را دارد. اپو اف 11 یک مثال بسیار مناسب برای گوشی های هوشمند این شرکت می باشد که با بهره بردن از خصوصیات یک پرچمدار روانه بازار خواهد شد، اما حال در حالی که نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا در حال برگزاری است، اپو همانند شرکت های قدرتمند سامسونگ و هوآوی از اولین نمونه ساخته شده گوشی انعطاف پذیر خود پرده برداری کرد. اپو وی پی نام این گوشی هوشمند خاص می باشد.

چیزی بیشتر شبیه به کپی تا طراحی خاص

در حالی که نمایشگاه MWC 2019  بارسلونا در حال برگزاری است، مدیر عامل شرکت اپو پستی را در شبکه اجتماعی چینی ویبو از تصاویر نمونه اولیه ساخته شده گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت منتشر کرده، اما نکته جالب این تصاویر انعطاف پذیر بودن و خاص بودن این گوشی هوشمند نمی باشد.

اپو وی پی با توجه به طراحی در نظر گرفته شده که در تصاویر مشاهده می کنیم، بسیار زیاد شبیه به گوشی انعطاف پذیر هوآوی میت ایکس می باشد که دیروز در ائین نمایشگاه معرفی شد.تنها تفاوت دیده شده در این تصاویر تعداد سنسور های دوربین در نظر گرفته شده می باشد که هوآوی میت ایکس از 3 سنسور دوربین استفاده کرده این در حالی است که اپو وی پی از دوربین دوگانه ای بهره مند شده است.

اما هرچه بیشتر به این تصاویر نگاه می کنیم، حتی تکنولوژی انعطاف پذیری این گوشی هوشمند نیز کاملا شبیه به هوآوی میت ایکس می باشد، حال چگونه ممکن در حالی که یک روز از رونمایی گوشی هوآوی میت ایکس می گذرد، اپو چنین ممحصوصلی آنقدر مشابه را معرفی کند جای تعجب دارد. چون اگر قرار بود که کپی صورت گیرد حداقل برای ساخت یک نمونه اولیه زمانی بسیار بیشتر از این نیاز بود.

اپو هیچ تاریخی برای رونمایی این گوشی هوشمند و قیمت تعیین شده ای را اعلام نکرده و تنها به همین پست شبکه اجتماعی چینی ویبو بسنده کرده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !