نوت بوک سری 9 سامسونگ با قلم S Pen معرفی شد

سامسونگ 2019 Notebook 9 Pen را که یک دستگاه هیبریدی است، به همراه قلم S Pen معرفی کرد. این نوت بوک هیبریدی با ترکیبی از وزن کم، طراحی زیبا و استفاده از سخت افزار مناسب، می تواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که به دنبال محصولی انعطاف پذیر هستند.

نوت بوک جدید سامسونگ با بدنه ای آلومینیومی ساخته شده تا محصولی با دوام و شیک را با قابلیت حمل آسان و استفاده در هر مکانی را به کاربر هدیه دهد. Notebook 9 Pen حتی با وجود بدنه ای تمام فلزی هم می تواند نقش یک دستگاه قابل حمل را بازی کند. سامسونگ برای افزایش جذابیت بصری، این نوت بوک را با دو رنگ آبی اقیانوسی و سفید پلاتین روانه بازار می کند.

مثل یک قلم واقعی، اما بهتر

سامسونگ پس از ساخت قلم نوت 9، توانست به خوبی از عهده ساخت یک قلم عالی بر آید. Notebook 9 Pen هم به لطف تجربه سامسونگ در ساخت قلم های حرفه ای، حسی نزدیک به واقعیت را برای کاربر به وجود آورده است. به لطف زمان تاخیر بهینه شده این قلم نسبت به نسل قبل خود و گزینه های قابل تنظیم، کاربر حس بهتری را در زمان در دست گرفتن و کار کردن پیدا می کند.

این قلم با قرار گرفتن در داخل نوت بوک، نیازی به شارژر مجزا ندارد و با هر بار ارتباط با نوت بوک به طور خودکار تغذیه می شود. همچنین کاربران می توانند با دانلود نرم افزار Myscript Nebo یادداشت ها را به متن دیجیتال تبدیل کند یا نمودارهای دستی را به نمودارهای حرافه ای تبدیل کند.

عملکردی عالی

سامسونگ Notebook 9 Pen جدید را با دو سایز 13 اینچ و 15 اینچ روانه بازار می کند که هر دو مدل دارای رزولوشن 1080×1920 پیکسل هستند. هر دو مدل از سخت افزاری مشابه استفاده می کنند اما مدل 15 اینچ تنها در بخش پردازنده گرافیکی با مدل 13 اینچ متفاوت است.

استفاده از پردازنده نسل هشت Core i7 اینتل، 16 گیگابایت رم کم مصرف LPDDR3، پردازنده گرافیکی مجتمع در مدل 13 اینچ و پردازنده گرافیکی MX150 انویدیا در مدل 15 اینچ، منبع ذخیره سازی 512 گیگابایت از نوع NVMe، تشخیص چهره و سنسور اثر انگشیت در بخش امنیتی و باتری 54 وات در ساعت از دیگر مشخصات این نوت بوک ها است.

مدل Samsung Notebook 9 Pen 13” Samsung Notebook 9 Pen 15”
پردازنده Intel® 8th Gen Core™ i7 Processor Intel® 8th Gen Core™ i7 Processor
رم 16GB LPDDR3 16GB LPDDR3
پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics NVIDIA GeForce MX150 (2GB)
نمایشگر 13.3” Full HD 15.0” Full HD
منبع ذخبره سازی 512GB PCIe NVMe SSD 512GB PCIe NVMe SSD
شبکه بی سیم 802.11  wave2 2X2 802.11  wave2 2X2
اسپیکر AKG stereo speakers with ThunderAmp AKG stereo speakers with ThunderAmp
دوربین HD IR Camera HD IR Camera
پورت ارتباطی Thunderbolt 3 (2) | USB-C (1) | HP/MIC | UFS & microSD Combo Thunderbolt 3 (2) | USB-C (1) | HP/MIC | UFS & microSD Combo
بدنه آلومینیومی آلومینیومی
وزن 1.12 کیلوگرم 1.56 کیلوگرم

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد