نوکیا در حال کار روی یک گوشی گیمینگ است

نوکیا برند محبوب و پر فروش سال های نسبتا دور، با تغییر سیاست های مداوم در تلاش برای کسب موقعیتی مناسب در شرایط جدید بازار گوشی های هوشمند بود، روندی که پیش از خریداری آن توسط HMD Global و ارائه گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید نیز چندان موفقیت آمیز نبوده و مدیران این کمپانی تصمیم جدیدی برای تغییرات قابل توجه اتخاذ کردند. توئیتر دفتر نوکیا در هند، به تازگی خبر از تولید یک گوشی گیمینگ قدرتمند داده و به نظر می رسد که مراحل طراحی و حتی تولید نمونه اولیه آن نیز طی شده است.

تب و تاب گوشی های گیمینگ با ورود رسمی محصولاتی از برند های RAZER، ZTE، ایسوس، هواوی و شیائومی به شدت اوج گرفت و به نوعی می توان گفت که وجود یک گوشی مخصوص برای گیمرهای موبایلی، نشان دهنده قدرت آن برند است. مدیران ارشد نوکیا نیز با بررسی وضعیت موجود، در حال آماده سازی یک گوشی گیمینگ هستند تا به زودی در لیست متنوع گیمرهای موبایلی قرار گیرند.

بازی های موبایلی نیز از نظر گرافیک و گیم پلی رشد کردند و در حال حاضر برای تجربه برخی از عناوین جدید به یک گوشی قدرتمند نیاز است. از سوی دیگر تعداد گیمرهای موبایلی در حال افزایش است و بازی های منتشر شده نیز به شدت مورد استقبال قرار گرفتند. با در نظر گرفتن دلایل ذکر شده، ورود به این عرصه برای بسیاری از برند ها از جمله نوکیا جذاب است.

صفحه تویئتر نوکیا هند با انتشار یک ویدئو کلیپ  ثانیه ای و هشتگ GameOn# دوستداران خود را خوشحال و برند های رقیب را کنجکاو کرده است. نوکیا ممکن است رویکرد سامسونگ را دنبال کرده و یک نسخه جدید از پرچمدار سال گذشته خود را با به روز رسانی سخت افزاری و افزودن قابلیت های گیمینگ مانند گلکسی نوت 9 را وارد بازار کند.

پیش از این نیز نوکیا خبر از تولید دو گوشی هوشمند قدرتمند جدید بدون قابلیت Notch روی صفحه نمایش داده بود که همین موضوع می تواند تائید کند که یکی از دو گوشی بعدی نوکیا، یک محصول مخصوص برای گیمرهای موبایلی به شمار آید.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد