نگاه اولیه به آیفون 14 پرو مکس – پرچمداری همه فن حریف از اپل

رویداد اپل برای معرفی جدیدترین محصولات این شرکت چندان با شگفتی همراه نبود اما در این میان دو گوشی پرچمدار یعنی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از جذابیت ویژه ای برخوردار بودند. پرچمداران جدیدی که با ظاهری آشنا، قابلیت های ویژه ای را در دل خود جای داده اند.

آیفون 14 پرو مکس در بخش ظاهر و تجربه ابعادی تفاوتی با نسل قبل ندارد اما تغییرات صورت گرفته در نمایشگر و دوربین از مهمترین موارد قابل لمس است. نمایشگری از ساخته های سامسونگ با نهایت روشنایی 2000 نیت و سنسورهای جدید دوربین با عملکرد عالی از مهمترین دلایل برای خرید این گوشی هوشمند است. پردازنده با وجود تغییرات ساختاری گسترده عملکرد بسیار بهتری نسبت به A15 نداشته که نشان می‌دهد اینبار اپل به عملکرد دوربین و نمایشگر آن توجه ویژه ای داشته.

اگر از کاربرانی هستید که مدتها آیفون خود را عوض نکرده اید یا می خواهید از اندروید به iOS کوچ کنید، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس است. اما اگر هم اکنون آیفون 13 پرو یا آیفون 13 پرو مکس در دست دارید، پرچمدار جدید اپل ارزش خرید دارد یا نه؟ جواب دادن به این سوال زمانی که به ظاهر آیفون 14 پرو / پرو مکس نگاه می کنید، سخت است. شاید تنها برای بهینه سازی های اندک در بخش ظاهری مجذوب پرچمداران جدید نشوید اما واقعیت این است که وقتی با نمایشگر و البته دوربین این گوشی کار می کنید، به سرعت متوجه می شوید که آیفون 14 پرو / پرو مکس برگ برنده خود را رو کرده. تفاوت عملکرد دوربین در خانواده آیفون 14 پرو / پرو مکس حتی نسبت به خانواده آیفون 13 پرو / پرو مکس چنان چشم گیر است که به سرعت جواب پرسش آیا ارزش خرید دارد یا نه را با جواب قاطع “بله” تمام می کنیم.

این ویدیو تنها نگاه اولیه به آیفون 14 پرو مکس است. امیدواریم به زودی بررسی تخصصی آن را منتشر کنیم.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود