هارد دیسک قابل حمل Apacer AC731 : استقامت بالا در کنار ظاهر شیک

جدیدترین هارد دیسک شرکت اپیسر به نام AC731 معرفی شد. این هارد دیسک قابل حمل ضد ضربه با درگاه ارتباطی USB 3.1 Gen 1، نوع جدیدی از طراحی ظریف را در کنار استحکام بالا ادغام کرده است. هارد دیسک Apacer AC731 توانسته بین هزار محصول، جایزه 2019 Taiwan Excellence را از آن خود سازد.

هارد دیسک قابل حمل AC731 از یک طراحی خاص و جذاب استفاده کرده که با توجه به ویژگی مستحکم بودن آن، ترکیبی عالی را برای کاربران به وجود آورده است. AC731 برای تضمین استقامت بالا، آزمایش سقوط و غرق شدن را طی کرده تا در نهایت با استاندارد IP68 وارد بازار شود. پشتیبانی از استاندارد IP68 در نتیجه تحمل عمق 1.2 میتر آب، تحمل در برابر سقوط، پوشش ضد آب و ضد گرد و غبار و همچنین ساختار داخلی با عملکرد ضد لرزش به دست آمده است.

اما ساختار این هارد دیسک قابل حمل به غیر از مدل های ضد ضربه و ضد آب موجود در بازار بوده. این مدل با ابعاد مناسب، دارای پوشش چرم با طرح زیبا و البته قطعه فلزی پرداخت شده است که باعث شده ظاهری لوکس را نسیب مشتری کند.

حفاظت از اطلاعات ارزشمند کاربر یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در Apacer AC731 دیده می شود. اپیسر با ساختار بیرونی که استاندارد IP68 را پشتیبانی می کند و ساختار داخلی ضد ارتعاش، خیال کاربر را از صدمات احتمالی راحت کرده است. همچنین پورت Apacer AC731 برای مقاومت در برابر 10.000 بار اتصال و جدا کردن مقاوم شده تا در این بخش هم شاهد استقامت بالای این هارد دیسک قابل حمل باشیم.

همچنین این هارد دیسک قابل حمل از ظرفیت های 1 ترابایت و 2 ترابایت برخوردار است و می تواند بیش از 1 میلیون عکس و 833 ساعت فیلم Full-HD را ذخیره کند.

پست های مرتبط

شرکت Lexar سرانجام SSD نسل پنجمی NM1090 خود را به بازار عرضه کرد

کامپیوتکس 2024 : شرکت Lexar نسل جدید رم‌های DDR5 و نسل پنجم SSD های خود را معرفی کرد

شرکت سابرنت SSD های نسل پنجمی خود را با سرعت 14 گیگابایت بر ثانیه به فروش گذاشت