هرآنچه در فصل 8 سریال گیم آف ترونز خواهیم دید

قطعا یکی از محبوب ترین سریال حال و حاضر دنیا، بازی تاج و تخت یا همان گیم آف ترونز می باشد. بعد از انتشار 7 فصل از این سریال محبوب وقت آن رسیده تا شاهد انتشار فصل آخر این سریال باشیم. تا چند روز آینده بصورت هفتگی هر قسمت از این سریال محبوب منتشر خواهد شد اما این بار ویدئویی از اتفاقاتی که قرار است در فصل آخر رخ دهد منتشر شده است.

در ویدئوی منتشر شده کارگردان این سریال تضیحات جالبی را بیان می کند. پیوستگی فصل های متعدد این سریال به همراه اتفاقات مهیجی که قرار است در فصل جدید رخ دهد فهم و جذابیت فصل آخر گیم آف ترونز را بیشتر  از پیش می کند. اگر شما یکی از دنبال کنندگان این سریال پر طرفدار باشید قطعا یکی از سوال هایی که برای شما به وجود می آید این خواهد بود که چگونه ممکن است بعد از گذشت 7 فصل در تنها یک فصل داستان بازی تاج و تخت به پایان برسد.

اما باید بدانید که هر قسمت از فصل آخر به گفته کارگردان این سریال قرار است داستان کاملی را در بر داشته باشد و با توجه به طولانی بودن مدت زمان هر قسمت از فصل هشتم نشان از کامل و جامع بودن فصل آخر به نسبت فصل های قبلی را می دهد.

در این ویدئو کارگردان سعی کرده با عدم بیان اتفاقات کامل فصل جدید سعی داشته تا پیوستگی فصل های پیش از این را نیز بیان کند تا فهم و درک اتفاقات فصل جدید برای بینند راحت تر باشد. شما را به دیدن این ویدئو جذاب دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

نسخه بتای Tower Raid Open برای بازی Dying Light 2 منتشر شد

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

مایکروسافت به خریداران نسخه Bite Back بازی Redfall بازپرداخت ارائه می‌کند