هوآوی به قول خود عمل کرد: رونمایی رسمی از هوآوی nova 4 با صفحه نمایش اینفینیتی O

در روز های اخیر اخبار در خصوص رونمایی از اولین گوشی های هوشمند با مجهز شدن به صفحه نمایش خاص اینفینیتی O بسیار داغ بوده و دو شرکت هوآوی و سامسونگ در این زمینه فعالیت زیادی را از خود نشان دادند.  هوآوی وعده استفاده از چنین صفحه نمایشی را برای گوشی هوشمند nova 4 خود را قبل از پایان سال میلادی جدید داد.

سامسونگ بعد از معرفی مشخصات فنی گلکسی A8s اولین شرکتی بود که تصمیم به استفاده از چنین صفحه نمایشی برای گوشی های هوشمند خود داشته است. نکته جالب استفاده از چنین قابلیت جذابی برای یک گوشی میان رده بود.

سامسونگ گلکسی A8s با صفحه نمایش اینفینیتی O

طولی نکشید که هوآوی با انتشار تیزر رسمی از بهره بردن گوشی هوشمد آینده خود به صفحه نمایش اینفینیتی O خبرساز شد. این شرکت چینی ادعا داشته که قرار است از این گوشی هوشمند خود زودتر از سامسونگ گلکسی A8s رونمایی کند.

رونمایی هوآوی nova 4

هوآوی بر سر قول خود ماند و دیروز بصورت رسمی در مراسمی از نمونه کامل شده nova 4 رونمایی کرد. نکته جالب این مرسم شباهت بی اندازه این گوشی هوشمند به تصویری بود که دو روز پیش از یک شهروند چینی در حال استفاده از یک گوشی هوشمند ا صفحه نمایش اینفینیتی O بود.

هوآوی nova 4 با صفحه نمایش اینفینیتی O

گویا حدس ها و شایعات درست بوده است و آن تصویر متعلق به هوآوی nova 4 بوده است. این گوشی هوشمند جدید از نظر ظاهر صفحه نمایش کاملا نسبت به محصولات قبلی این شرکت متفاوت است و اولین بار است نه تنها در این شرکت بلکه در میان تمام گوشی های هوشمند ازچنین صفحه نمایش استفاده می شود.

پشت گوشی بسیار شبی به هوآوی P20 pro می باشد. جالب است بدانید هم سامسونگ و هم هوآوی هر دو برای تولید چنین صفحه نمایش از تولیدات یک کارخانه چینی به نام BOE استفاده می کنند که قرار است چنین صفحه نمایشی را از نوع LCD برای این دو شرکت مطرح جهان تولید کند.

چنین اتفاقی برای شرکت هوآوی شاید زیاد عجیب نباشد، اما سامسونگ با توجه به تولید اختصاصی صفحات نمایش گوشی های هوشمند خود و ساخت با کیفیت آن ها عجیب است که از یک شرکت تولید کننده صفحه نمایش دیگری به این منظور استفاده کرده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

هر دو مدل آیفون 16 پرو و پرومکس اپل با لنز پریسکوپ مجهز می‌شوند

مدل‌های بعدی آیپد پرو احتمالاً مجهز به تراشه M5 اپل باشند

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

1 دیدگاه

لنوو Z5s شگفت انگیزتر از همیشه (صفحه نمایش اینفینیتی O با تغییری جالب) –لنوو آذر 8, 1397 - 10:16 ب.ظ
[…] گوشی هوشمند جدید طبق آخرین اخبار از پردازنده ۷ نانومتری جدید اسنپدراگون ۸۱۵۰ کوآلکام بهره …. همانطور که می دانید چندی پیش بود که بنچمارک گرفته شده […]
دیدگاه بگذارید