هوآوی میت 20 پرو در کنار پی 20 پرو بالا ترین امتیاز گوشی های هوشمند را از دگزومارک کسب کردند

هوآوی پی 20 پرو و هوآوی میت 20 پرو

سایت معتبر دگزومارک مدت ها است که در حوزه سنسور های دوربین های حرفه ای فعالیت دارد و به یک مرجع اصلی برای تست سنسور های دوربین در نظر گرفته می شود. این سایت معتبر تست هایی را بر روی سنسور های در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند نیز انجام داده است. برای مثال آخرین بار دگزومارک گوگل پیکسل 3 را به عنوان بهترین گوشی هوشمند تک سنسوره دوربین اصلی معرفی کرد. حال نیز یکی از قدرتمند ترین پرچمداران سال 2018 مورد آزمایش این سایت معتبر قرار گرفت، هوآوی میت 20 پرو یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند خانواده میت 20 بود که توناسته است امتیاز 109 را به خود اختصاص دهد که بیشترین امتیاز ثبت شده برای گوشی های هوشمند به نام هوآوی میت 20 پرو به ثبت رسید، اما عجله نکنید هوآوی پی 20 پرو توانست عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

هوآوی میت 20 پرو

هوآوی میت 20 پرو و پی 20 پرو یکه تاز میدان دگزومارک

شاید کمی دیر باشد اعلام امتیاز های کسب شده برای این گوشی های هوشمند ولی حال با آزمایش های در نظر گرفته شده و دقیق این دو گوشی هوشمند هوآوی توانستند نام خود را به عنوان بهترین های سال 2018 ثبت کنند، حال باید منتشر بود و دید آیا گوشی هوشمند دیگری عملکرد بهتری را از خود نشان خواهد داد یا خیر. البته این را هم باید خاطر نشان کنیم که شاید بسیاری از سنسور های گوشی های هوشمند قابلیت هایی داشته باشند که به کیفیت عکس های گرفته شده تاثییر بسزایی بگذارند اما دگرومارم تمام سنسور های دوربین گوشی های هوشمند را در حالت استاندارد آن بررسی می کند.

امتیاز هوآوی میت 20 پرو از دگزومارک


امتیاز هوآوی پی 20 پرو از دگزومارک

هر دو گوشی هوشمند با توجه به تصاویر که ملاحظه می کنید در بخش عکاسی امتیاز مشابه 114 را به دست آوردند ولی در بخش فیلمبرداری این پی 20 پرو بود که توانست امتیاز بهتری را از خود به ثبت برساند.

هوآوی پی 20 پرو

با توجه به تصاویر در بیشتر بخش های آزمایش در نظر گرفته شده برای بخش فیلمبرداری این گوشی های هوشمند عملکردی یکسان را شاهد بودیم اما در بخش نویز ها موجود و لرزشگیر خودکار سنسور دوربین این پی 20 پرو بود که عملکرد بهتری را به نسبت میت 20 پرو از خود نشان داد و همین باعث شد تا امتیار بیشتری را به خود اختصاص دهد.

منبع: dxomark

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !