هوآوی پی 30 امتیاز بنچمارک بهتری از پی 30 پرو کسب کرد

ی 30در حالی که هر روز به مراسم رونمایی گوشی های خانواده هوآوی پی 30 نزدیک تر می شویم. این بار نیز بنچمارکی از گوشی هوآوی پی 30 گرفته شده که در کمال تعجب توانسته امتیاز بهتری را به نسبت پی 30 پرو کسب کند. این گوشی های هوشمند با توجه به بهره بردن از سنسور های دوربین مناسب و البته پردازنده بسیار قدرتمند 7 نانومتری کایرین 980، نیامده توجه بسیاری از کاربران و البته متخصصان عرصه گوشی های هوشمند را به خود جلب کرده. با هم به امتیاز بنچمارک کسب شده توسط هوآوی پی 30 که کمی عجیب نیز بود می پردازیم.

عملکرد ضعیف گل سر سبد هوآوی 

پیش از این تمام توجهات معطوف هوآوی پی 30 پرو بود. این گوشی هوشمند با توجه به بهره بردن از امکانات قدرتمند و نیز سنسور های دوربین بیشتر به نسبت دیگر گوشی های این خانواده، به عنوان گل سرسبد پرچمداران جدید هوآوی شناخته می شود.

امتیاز بنچمارک گوشی هوآوی پی 30

تمام گوشی های این خانواده از جدیدترین پردازنده 7 نانومتری اختصاصی هوآوی یعنی کایرین 980 بهره می برند. پیش از بیان هر موضوعی، گوشی های هوشمند بسیاری از پردازنده های مشابهی بهره می بردند و ما شاهد امتیاز بنچمارک های متفاوتی از این گوشی های هوشمند بودیم، اما با توجه به اینکه هوآوی پی 30 پرو به عنوان قدرتمندترین گوشی این خانواده شناخته می شود، انتظار می رود که بهترین عملکرد ها را از خود نشان دهد.

اما در ینچمارکی که از گوشی هوآوی پی 30 گرفته شد، این گوشی هوشمند توانست امتیازات بهتری را نسبت به هوآوی پی 30 پرو کسب کند. هوآوی پی 30 توانست در بخش تک هسته ای امتیاز 3296 و در بخش چند هسته ای امتیاز 9900 را کسب کند. این در حالی است که هوآوی پی 30 پرو امتیازات 3298 و 9817 را در بخش های تک هسته ای و چند هسته ای کسب کند.

منیع: gsmarena

پست های مرتبط

آیا تبلت‌های M4 iPad Pro اپل که نزدیک به 5 میلی‌متر ضخامت دارند تحت فشار معمولی خم می‌شوند ؟

شایعه : سامسونگ ساخت مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد 6 را لغو کرد

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟