هیدئو کوجیما به زودی جزئیات بیشتری از عنوان مورد انتظار Death Stranding منتشر میکند

بعد از تریلری که از عنوان مورد انتظار Death Stranding به کارگردانی هیدئو کوجیما در E3 2018 منتشر شد و شاهد بودیم، گفته میشود به زودی شاهد نگاهی تازه به همراه جزئیاتی جدید از این بازی مهم خواهیم بود.

هیدئو کوجیما بازیساز انقلابی صنعت گیمینگ در جریان جشنواره Trebeca هفته گذشته، وی و هم تیمی هایش میتوانند طی ماه آینده یا کمی بیشتر، اطلاعات جدیدی را در مورد بازی Death Stranding در اختیار کاربران بذارند. در پایان این برنامه کوجیما از اینکه هیچ خبر جدیدی در مورد این بازی منتشر نکرده عذرخواهی کرده اما برای این اتفاق، لازم نیست زمان زیادی انتظار بکشیم. زیر شخص کوجیما گفته است که در آینده نزدیک این اتفاق صورت خواهد گرفت.

از صحبت های کوجیما میتوان برداشت کرد که به زودی شاهد تریلر جدیدی از این بازی خواهیم بود. امروز این بازیساز مشهور تصویری را نیز در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرده که این موضوع را کاملا تائید میکند و نشان میدهد کوجیما در حال آماده سازی تریلر جدید است.

در یکی از این تصاویر که مدت زمان کل تریلر نیز مشخص شده و کمی بعد حذف شده، دیده شده است که تریلر جدید احتمالا 8 دقیقه زمان خواهد داشت که در این صورت، با یک تریلر گیم پلی مواجه خواهیم بود.

Death Stranding یک عنوان انحصاری برای پلی استیشن 4 سونی است و با توجه به عدم حضور کمپانی ژاپنی در نمایشگاه E3 امسال، باید دید چه زمان و به چه شکلی تریلر جدید این بازی منتشر خواهد شد. ایان کوک، یکی از اعضای تیم اسکاتلندی CHVRCHES که اخیرا از کوجیما پروداکشنز دیدن کرده گفته است که این بازی با تمام عناوینی که قبل تر دیده ایم فرق میکند. Death Stranding هنوز در حال توسعه است و بعید است که به این زودی ها، آماده عرضه شود.

منبع: wccftech

پست های مرتبط

طبق یک پژوهش جدید 53% از گیمرها بازی‌های تک‌نفره را ترجیح می‌دهند

فضای جهان‌باز بازی Ghost of Yotei ماهیت تکراری‌بودن کمتری نسبت به Ghost of Tsushima دارد

بازی Gran Turismo 7 در پلی‌استیشن 5 پرو از 8K با نرخ 60 فریم پشتیبانی می‌کند