ویدئویی از دوربین سلفی پاپ آپ سامسونگ گلکسی A90 با طراحی خاص و زیبا

یکی از راه های حذف ناچ از صفحه نمایش گوشی های هوشمند، استفاده از دوربین های سلفی پاپ آپ می باشد. پیش از این در گوشی های شیائومی می میکس 3، ویوو وی 15 پرو و اپو اف 11 شاهد استفاده از چنین طراحی های خاص و زیبایی بوده ایم. اما سامسونگ نیز بعد ازاستفاده از صفحات نمایش اینفینیتی o برای گلکسی A8s و گوشی های خانواده گلکسی اس 10 خود، این بار تصمیم گرفته تا از دوربین سلفی پاپ اپ برای سامسونگ گلکسی A90 استفاده کند.

سامسونگ گلکسی A90

دوربین سلفی پاپ آپ با قابلیت دورانی

بله، متعجب نشوید، محصول جدید سامسونگ قرار است از دوربین سلفی پاپ آپ دورانی بهره مند شود. شاید بپرسید چرا دورانی؟ این گوشی هوشمند از دوربین های سه گانه متکشل از دو سنسور 48 و 8 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور TOF گویا بهره مند خواهد شد و جالب است دو سنسور اصلی این گوشی هوشمند به عنوان سنسور های دوربین سلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

بله درست است در هنگامی که شما می خواهید از دوریین سلفی استفاده کنید، طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند گویا شبیه به شیائومی می میکس 3 می باشد و با پایین کشیدن صفحه نمایش این اتفاق ممکن می شود. اما بعد از پایین کشیدن صفحه نمایش دوربین های اصلی 48 و 8 مگاپیکسلی گلکسی A90 به صورت دورانی می چرخند و به عنوان سنسور های دوربین سلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از سنسور های به این قدرتمندی برای دوربین سلفی اتفاقی بسیار خوب خواهد بود و باید به سامسونگ برای این طراحی خاص و زیبا تبریک گفت. شما را به دیدن این ویدئو جذاب دعوت می کنیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !