ویدئو منتشر شده از نوکیا 9 با پنج دوربین اصلی: پردازنده ای قدرتمند در کنار صفحه نمایش با کیفیت

همانطور که قبلا نیز به آن پرداختیم نوکیا قرار است گوشی هوشمندی را با 5 دوربین اصلی برای سال 2019 میلادی رونمایی کند. این گوشی هوشمند را که با نام نوکیا 9 می شناسیم قرار است تحول تازه ای را در گوشی های هوشمند شرکت نوکیا به وجود بیاورد. البته نباید از حق بگذریم و باید بگوییم بعد از خریداری سهام گوشی های هوشمند نوکیا توسط HMD Global، محصولات نوکیا جان تازه ای گرفتند و عملکرد خوبی را در عرصه گوشی های هوشمند از خود نشان داده اند.

نوکیا 9

آنچه در ویدئو می بینید

همانطور که انتظار می رفت بیشترین تمرکز و تاکید نوکیا برای این گوشی هوشمند جدید بر روی دوربین ها پنجگانه اصلی می باشد. شما می توانید با استفاده از سنسور های اصلی دوربین این گوشی هوشمند در لحظه 5 عکس را به ثبت برسانید، اما هنوز نوع سنسور های استفاده شده برای نوکیا 9 مشخص نشده است ولی چیزی که از این ویدئو متوجه شده ایم این است که شما می توانید با استفاده از نرم افزار Google Photos  براحتی عکس گرفته شده را نیز ویرایش کنید و با توجه به بلور کردن پس زمینه عکس گرفته شده قطعا سنسورهای دوربین این گوشی هوشمند نیز از قابلیت AI یا همان هوش مصنوعی نیز بهره خواهند برد.

همچنین سنسورهای به کار رفته برای دوربین اصلی توانایی ضبط نور، 10 برابر بیشتر از دوربین های گوشی های هوشمند دیگر را دارند.

نوکیا 9

از دیگر اتفاقات برای این گوشی هوشمند خاص بهره بردن از سنسور اسکنر اثر انگشت در قسمت صفحه نمایش آن می باشد و قرار است از صفحه نمایشی5.99 اینچی به احتمال زیاد از جنس اولد با نسبت تصویر 18 به 9 بهره ببرد.

پردازنده اسنپدراگون 845 نیز همانند سامسونگ گلکسی نوت 9 برای نوکیا 9 در نظر گرفته شده است، هرچند پردازنده های 7 نانومتری جدید عملکرد بهتری را از خود نشان داده اند اما از کنار قدرتمند بودن پردازنده در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند براحتی نمی توان گذشت.

به احتمال زیاد شاهد رونمایی این گوشی هوشمند در نیمه اول سال میلادی 2019 خواهیم بود و سیستم عامل پایه اندروید 9 نیز برای نوکیا 9 در نظر گرفته شده است.

پست های مرتبط

آموزش آپدیت جدیدترین بایوس مادربردهای گیگابایت تست عملکرد پردازنده

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد