ریموت لمسی و هوشمند نیسان جی تی آر

ریموت های مفهومی خودرو، مدتی هست که در فضای مجازی جولان می دهند. این ریموت ها با اشکال متفاوت و کارکردهای مختلف، سعی بر این دارند تا با نمایشگرهای لمسی و ظاهری جذاب، ویژگی های مختلفی را به صاحب خودرو اهدا کنند. پس از ارائه ریموت های کانسپ لامبورگینی، فراری، می باخ، کنیخ زگ و… این بار نوبت به نیسان جی تی آر رسیده است تا با ریموت لمسی و هوشمند جدید، دل دوست داران خود را بلرزاند.

نیسان بروی جی تی آر، فاکتورهایی مانند سرعت و استفاده از تکنولوژی خاص را سر لوحه کار خود قرار داده است. نیسان این بار با مدیر خلاق بخش طراحی، ریموتی را ساخته اند که عملکردی بیشتر از باز کردن در خودرو را انجام می دهد. نیسان GT-R Key Fob ریموت سویچ کانسپتی است بیضی شکل با یک نمایشگر لمسی که امکان چرخش میان گزینه های مختلف را امکان پذیر می کند.

جدا از قفل و باز کردن درها، هشدار باز بودن درها، روشن کردن و خاموش کردن خودرو و تنظیم دمای کابین از دیگر مواردی است که خریداران می توانند با این ریموت مدیریت کنند. همچنین این ریموت می تواند اطلاعات مفید دیگری مانند میزان باقی مانده سوخت، سطح روغن و فشار آن و همچنین نمایش نمایندگی های مجاز اطراف خودرو را به رانند اطلاع دهد.

پست های مرتبط

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729

سریعترین پردازنده با بیشترین دردسر i9-14900KS