سونی Xperia XZ3 به صورت رسمی در IFA 2018 معرفی شد


نمایشگاه IFA 2018 مکان مناسبی برای ارائه محصولات از سمت شرکت ها است. سونی هم در بین شرکت های حاضر در این نمایشگاه و البته در جریان برگزاری کنفرانس خود، از جدیدترین محصولات خود پرده برداری کرد. اما مهمترین محصول سونی که مدتها دوستداران این برند ژاپنی را در انتظار گذاشته بود، رونمایی از گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3 بود. گوشی Xperia XZ3 این بار با ظاهری نسبتاً متفاوت از نسل قبل و امکانات در خور توجه در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شد.

در رابطه با رونمایی این محصول تازه از راه رسیده سونی، حرف و حدیث های بسیاری از سوی منتقدان و دوستداران این برند کهنه کار مطرح می شود که یکی از آنها شباهت ایکس زد 3 با ایکس زد 2 است. در نمای پشت گوشی با شباهت بسیاری روبرو هستیم که این شباهت را می توان در محل قرارگیری دوربین، سنسور اثر انگشت و فلاش دوربین مشاهده کرد.

اما در نمای روبرو می توان مهمترین عامل مشابه نبودن ایکس زد 3 را نسبت به ایکس زد 2، کنتراست بصری مناسبی دانست که سونی برای محصول جدید خود در نظر گرفته است. در اکسپریا ایکس زد 2 قاب دور نمایشگر همرنگ با بدنه بود که این مورد شباهت این محصول را با دیگر گوشی های ارائه شده از سمت سونی بیشتر می کرد. اما در ایکس زد 3 اینگونه نیست و ما با قاب مشکی روبرو هستیم که با وجود انتخاب رنگ های مختلف این قاب همچنان به مشکی بودن خود پایبند است.

همین مورد ظاهری جذاب تر و البته نمایشگری کشیده تر را به معرض نمایش می گذارد تا سونی دوستان و دیگر کاربران برای یک بار هم که شده با یک طراحی متفاوت روبرو شوند. از کنتراست بصری جلوی گوشی که بگذریم، یکی دیگر از دلایل زیباتر بود و البته متفاوت بودن نسل جدید اکسپریا ایکس زد را می توان نمایشگر 3D دانست. گوشی Xperia XZ3 در نمای جلو با انحنایی زیبا در بخش های کناری گوشی، ظاهری بسیار بهتر از نسل ها گذشته دارد و البته تا حدودی ذهن مخاطب را به سمت نمایشگرهای استفاده شده در خانواده اس سامسونگ می برد.

از ظاهر Xperia XZ3 که بگذریم، یکی دیگر از مواردی که باعث شد سونی مورد تحسین همگان قرارگیرد، نمایشگر استفاده شده در ایکس زد 3 بود. سونی در ایکس زد 3 از یک نمایشگر 6 اینچ اولد با رزولوشن 1440×2880 پیکسل و ساختار 537 پیکسل در هر اینچ استفاده کرده است که به نوعی ساختارشکنی در بخش نمایشگر برای سونی محسوب می شود.

اما بهتر است برای درک محصول جدید سونی آن را با نسل قبل خود یعنی اکسپریا ایکس زد 2 مقایسه کنیم پس با ما همراه باشید.

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

پنج دلیل که چرا باید پاور باکیفیت انتخاب کنیم

1 دیدگاه

فلاح شهریور 9, 1397 - 9:55 ب.ظ
چه خوبه ????????
دیدگاه بگذارید