ویوو iQOO رسما رونمایی شد / گوشی گیمینگ، نه انعطاف پذیر

ویوو iQOO

در حالی که تا قبل از رونمایی ویوو iQOO گمان می رفت که این گوشی هوشمند اولین محصول انعطاف پذیر این شرکت خواهد بود، امروز در کمال تعجب  در مراسمی رسمی، این گوشی هوشمند در قالب یک گوشی گیمینگ معرفی شد. نکته مهم این است که تمام مشخصات منتشر شده از این گوشی هوشمند درست بود به چز انعطاف پذیر بودن ویوو iQOO.

ویوو iQOO

صفحه نمایش با کیفیت

ویوو برای این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.41 اینچی اولد بسیار با کیفیتی را در نظر گرفته که برای بازی هایی با گرافیک و کیفیت بالا انتخاب بسیار مناسبی به نظر می رسد. با توجه به بهره بردن این گوشی هوشمند از صفحه نمایش اولد، سنسور حسگر اثر انگشت نیز در صفحه نمایش مورد استفاده قرار گرفته است. در کنار تمام این مشخصات، ناچ زیبای واتر دراپ در نظر گرفته شده با عث شده تا صفحه نمایش یکدست را به شما ارائه کند.

پردازنده ای با قابلیت های کارآمد

یکی دیگر از اتفاقات جالب در نظر گرفته شده، استفاده از پردازنده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 می باشد. البته ویوو تنها به همین اتفاق بسنده نکرده و از چهار قابلیت در کنار هم برای بهبود عملکرد پردازنده این گوشی هوشمند بهره برده است.

قابلیت های AI Turbo, Center Turbo, Net Turbo, Cooling Turbo.


AI Turbo برای بهبود عملکرد هوش مصنوعی، Center Turbo برای بهبود عملکرد هسته اصلی و قدرتمند پردازنده، Net Turbo برای برقراری رابطه ای مناسب بین اینترنت دیتا و وایرلس در هنگام بازی و در نهایت Cooling Turbo برای بهبود عملکرد سیستم خنک کننده آبی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند.

رم 12 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده می باشد. چنین میزان رمی شاید اضافی و بلا استفاده به نظر برسد اما، برای یک گوش گیمینگ بسیار سودمند خواهد بود و سرعت بسیار بالا و مناسبی را هنگام اجرای بازی های سنگین به شما می دهد.

باتری و قابلیت شارژ سریع شگفت انگیز

باتری 400 میلی آمپری برای ویوو iQOO در نظر گرفته شده، اما ویژگی منحصر به فرد این گوشی هوشمند در میزان باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند خلاصه نمی شود.

این محصول جذاب از فناوری جدید شارژ سریعی بهره می برد که قادر است در مدت زمان تنها 46 دقیقه بصورت کامل و صد در صد شارژ شود. پیش از این تصاویری از این قابلیت بسیار جذاب منتشر شده بود.

سسنور های دوربین مناسب

شاید بهره بردن از سنسور های دوربین با کیفیت برای یک گوشی گیمینگ، توقع زیادی باشد، اما ویوو برای این محصول جدید خود از سنسور های دوربین مناسبی استفاده کرده، سنسور های 12+13+2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی سه گانه و سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی ویوو iQOO در نظر گرفته شده است.

ویوو iQOO

قیمت و تاریخ شروع پیش فروش

این گوشی هوشمند در سه مدل مختلف با رم های 6/8/12 گیگابایتی حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی با حداقل قیمت 450 دلار و حداکثر قیمت 640 دلار روانه بازار خواهد شد. تاریخ 6 مارس (15 اسفند) برای آغاز پیش فروش ویوو iQOO در نظر گرفته شده است.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود