ویوو Z5x با صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی o (حفره ای در صفحه نمایش) در راه است

ویوو Z5x

شرکت های عرصه گوشی های هوشمند، همواره در تلاش بوده اند تا بیشتر میزان از نمای رو به روی گوشی را به صفحه نمایش اختصاص دهند. استفاده از ناچ های مختلف یکی از اولین راهکار های رخ دادن چنین اتفاقی بود. در حال حاضر ناچ واتر دراپ که برای گوشی های هواوی پی 30 و پی 30 پرو مورد استفاده قرار گرفت، به همراه ناچ زیبای اینفینیتی o برای گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، از جمله ناچ هایی هستند که بیشترین میزان نسبت تصویر را به صفحه نمایش گوشی می دهند. ویوو Z5x هم قرار است از صفحات نمایشی با ناچی مشابه با گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 بهره ببرد.

صفحه نمایش زیبا با قیمتی مناسب

اطلاعات دقیقی از این گوشی هوشمند تا به الان منتشر نشده است. اما می دانیم که ویوو تصمیم دارد تا این محصول خود را به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده روانه بازار کند. ویوو وی 15 پرو نیز پیش از این برای از بین بردن ناچ از صفحه نمایش، از دوربین سلفی پاپ آپ بهره مند شد و این بار اما ویوو تصمیم گرفته تا گوشی با کیفیت و با قیمتی بسیار مناسب را برای افزایش فروش جهانی محصولات خود، رونمایی کند.

پتنت پیش بینی شده ویوو Z5x

قیمت 173 دلاری پیش بینی شده برای این گوشی هوشمند میان رده، به گونه ای است که، با وجود میان رده بودن آن حتی از بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده دیگر شرکت ها نیز ارزان تر است. باتری 5000 میلی آمپری و پردازنده اسنپدراگون 675 از دیگر مشخصات پیش بینی شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

به احتمال زیاد با توجه به میان رده بودن این محصول، ویوو همانند سامسونگ گلکسی A8s و هواوی نوا 4 و آنر وی 20، از صفحه نمایش IPS برای این گوشی هوشمند استفاده خواهد کرد. با این تفاصیل هنوز هم استفاده از صفحات نمایش اینفینیتی o اولد، تنها بصورت انحصاری در اختیار سامسونگ می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد