پتنت جدید صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با دو سنسور دوربین سلفی

پرچمداران آینده شرکت سامسونگ که قرار است در قالب خانواده گلکسی اس 10 خود را معرفی کنند تا کنون اخبار زیادی از این گوشی های هوشمند به گوشی رسیده است و با مشخصات جذابشان قبل از نیامدنشان کاربران را نسبت به خود مشتاق تر کرده اند.

ما نیز تمام این جزئیات و شایعاتی که از خانواده گلکسی اس 10 منتشر شده است را در وب سایت بنچیمو پوشش داده ایم، شما نیز می توانید برای اطلاعات دقیق از مشخصاتی که تا کنون از این گوشی هوشمند منتشر شده است را در وب سایت بنچیمو با جزئیات مشاهده کنید.

پتنت جدید سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

سامسونگ قبلا اعلام کرده بوده است گلکسی اس 10 قرار است حداقل از شش سنسور دوربین بهره ببرد. حال گویا این شرکت کره ای قرار است فقط برای مدل پلاس این پرچمداران جدید خود از دو سنسور برای دوربین سلفی استفاده کند. با توجه به اینکه صفحه نمایش استفاده شده قرار است از نوع اینفینیتی O باشد تنها از یک حفره کوچک برای محل قرار گرفتن سنسور دوربین سلفی استفاده خواهد کرد.

پتنت صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

شاید گمان می رفت در صورت  استفاده از دو سنسور دوربین سلفی باز هم همان یک حفره برای این اتفاق در نظر گرفته شود، اما با توجه به پتنتی که در تصویر مشاهده می کنید مدل پلاس گلکسی اس 10 از دو حفره کنار هم با یک فاصه کوچک نسبت به هم برای قرار گرفتن دو سنسور دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

مدل احتمالی در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با دو سنسور دوربین سلفی

پتنتی دیگر برای مدل های مختلف سامسونگ گلکسی اس 10

سامسونگ علاوه بر طرح منتشر شده برای گلکسی اس 10 دو طرح صفحه نمایش برای مدل های کلی این خانواده نیز منتشر کرده است، که یکی از این پتنت ها از یک حفره در صفحه نمایش و دیگری از دو حفره بهره می برند.

طبعا صفحه نمایشی که دو حفره اصلی برای دوربین سلفی را در خود جای داده است برای گلکسی اس 10 پلاس استفاده خواهد شد و دیگری برای مدل های دیگر این خانواده دوست داشتنی.

سامسونگ از صفحه نمایش با یک حفره اصلی که همان صفحه نمایش اینفینیتی o می باشد در گلکسی A8s نیز بهره برده است اما بیان کرده است حفره در نظر گرفته شده برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10 از قطر کمتری به نسبت گلکسی A8s بهره­ مند خواهند شد، که قطعا به یک دست بودن صفحه نمایش این گوشی های هوشمند کمک شایانی می کند.

سامسونگ گلکسی A8s با صفحه نمایش اینفینیتی O

گویا خواه یا ناخواه باید بپذیریم که سال 2019 تمام گوشی های هوشمند به چنین صفحه نمایش هایی و یا مشابه با این صفحه نمایش ها مجهز خواهند شد و دیگر خبر از ناچ و یا حاشیه های بدنه گوشی در صفحه نمایش نخواهد بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

1 دیدگاه

مدل پایه سامسونگ گلکسی اس ۱۰ تنها با دو دوربین اصلی – موبایل و تبلت – گلکسی اس ۱۰ آذر 16, 1397 - 4:01 ب.ظ
[…] برای گلکسی اس ۱۰ پلاس ۶ سنسور دوبین در نظر گرفته است که قرار است دو سنسور برای دوربین سلفی و ۴ سنسور برای […]
دیدگاه بگذارید