پتنت گوشی هوشمند جدید سری میت هوآوی: میت 30 پرو با پنج دوربین اصلی

هوآوی بعد از معرفی خانواده قدرتمند و محبوب میت 20 خود توانست نظر بسیار از کاربران را به سمت خود جلب کند و شاید بتوان گفت در میان سه شرکت اول عرصه گوشی های هوشمند یعنی سامسونگ، هوآوی و اپل این هوآوی بوده است که پرچمداران قدرتمند تر و بهتری را به نسبت پرچمداران دو شرکت دیگر رونمایی کرد. حال نیز هوآوی تصمیم گرفته است روند موفقیت آمیز سری میت گوشی های هوشمند خود را ادامه دهد و قرار است هوآوی میت 30 پرو به عنوان پرچمدار جدید این شرکت امسال رونمایی شود.

هوآوی میت 20 پرو

هوآوی میت 30 پرو با پنج دوربین اصلی

در مورد گوشی هوشمندی با پنج دوربین اصلی تا به امروز تنها نوکیا 9 بوده که تصمیم به استفاده از چنین سنسور هایی برای دوربین اصلی خود گرفته و حال نیز با توجه به پتنت معرفی شده توسط هوآوی که به احتمال زیاد متعلق به میت 30 پرو می باشد، این شرکت نیز از پنج سنسور برای دوربین اصلی این پرچمدار جدید خود استفاده خواهد کرد

پتنت هوآوی میت 30 پرو

هوآوی برای میت 20 پرو از سه دوربین اصلی بهره برد که چیدمان سنسور های دوربین این گوشی هوشمند مربعی شکل بود، اما در پتنت منتشر شده جدید برای پرچمدار آینده این شرکت در قسمت پشتی ما یک بریدگی مستطیلی شکل و بزرگتری به نسبت میت 20 پرو مشاهده می کنیم که به احتمال زیاد با توجه به چنین طراحی دو سنسور دیگر به دوربین اصلی میت 30 پرو اضافه خواهد شد و این گوشی هوشمند همانند نوکیا 9 با پنج دوربین اصلی رونمایی خواهد شد.

اولین گوشی هوشمند با دوربین پنج گانه محصول کدام شرکت خواهد بود؟

هوآوی پیش از این نیز ادعا کرده است که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا رتبه اول فروش گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد، هوآوی نیز برای معرفی اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش اینفینیتی O (صفحه نمایشی یکدست و بدون ناچ با تنها یک حفره برای دوربین سلفی) رقابت سختی با سامسونگ داشت و در نهایت این سامسونگ بود که با معرفی زودتر گلکسی A8s توانست اولین شرکتی باشد که از چنین صفحات نمایشی برای گوشی های هوشمند خود استفاده می کند.

نوکیا 9 با پنج دوربین اصلی

البته واقعا باید گفت که هوآوی از امکانات بهتری برای گوشی های هوشمند خود یعنی nova 4 و honor v20 به نسبت سامسونگ گلکسی A8s بهره برد.

حال نیز رقیب هوآوی برای ثبت نام خود به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به پنج دوربین اصلی، نوکیا 9 می باشد و باید منتظر بود و دید در این رقابت نفس گیر کدام شرکت پیروز خواهد شد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود