پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 قوی تر از اگزینوس 9820

پردازنده های نسل جدید 7 نانومتری اولین بار توسط شرکت هوآوی با رونمایی از Kirin 980 در نمایشگاه IFA شروع شد ولی این اپل بود که توانست اولین شرکتی باشد که از پردازنده 7 نانومتری A12 بایونیک برای گوشی های هوشمد خود استفاده کرد. حال کوآلکلم نیز با رونمایی از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 برای نسل های بعدی گوشی های هوشمند شرکت هایی چون سامسونگ پا به عرصه پردازنده های نسل جدید گذاشت.

اسنپدراگون 855 قوی تر از اگزینوس 9820

کوآلکام با معرفی اسنپدراگون 855 با بنچمارک های گرفته شده عملکرد خوبی را از خود نشان داد. این یکی از چیپست هایی است که قرار است برای خانواده گلکسی اس 10 استفاده شود. اما همانظور که می دانید سامسونگ همیشه برای پرچمداران خود از دو چیپست اسنپدراگون و اگزینوس بهره می برد.

حال قرار است چیپست های اسنپدراگون 7 نانومتری 855 و اگزینوس 9820 برای گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ استفاده شود. سامسونگ همواره معتقد بوده است برای اقلیم های متفاوت از چیپست های مختلف بهتر است استفاده کند و چنین اتفاقی نیز برای خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 نیز رخ خواهد داد.

حال از میان این دو پردازنده قدرتمند که به یقین می توان گفت قویترین چیپست ها حال حاضر گوشی های هوشمند می باشند بنچمارکی گرفته شده است. اسنپدارگون 855 باز هم همانند امتیاز بهتری را که به نسبت پردازنده های بایونیک A12 و Kirin 980 هوآوی کسب کرد این بار هم نیز بهتر از اگزینوس 9820 عمل کرده است و امتیاز بهتری را کسب کرد.

بنچمارک پردازنده اسنپدراگون 855 برای سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

شاید بین این دو چیپست قدرتمند چندان تفاوتی وجود نداشته باشد اما به هر حال اسنپدراگون 855 عملکرد بهتری را از خود نشان داده است و در حال حاضر قدرتمندی پردازنده گوشی های هوشمند می باشد. باز هم باید صبر کرد و نحوه عملکرد این چیپست قدرتمند را در عمل استفاده شده برای خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 دید.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !