پشتیبانی کامل مادربردهای AM4 ام اس آی از نسل بعدی پردازنده های AMD

با معرفی پردازنده های جدید، کاربرانی که از مادربردهایی با چیپ ست های قدیمی استفاده می کنند، چشم به راه بروزرسانی بایوس برای پشتیبانی از پردازنده های جدید هستند. طبق اعلامیه رسمی شرکت MSI، مادربردهای سری X470 / B450 / X370 / B350 با بروزرسانی بایوس، از نسل بعدی پردازنده های AMD پشتیبانی می کنند.

به گزارش بنچیمو، اخیراً خبرهایی مبنی بر پشتیبانی نکردن مادربردهای MSI از نسل بعد پردازنده های AMD به گوش رسیده است که طبق اعلامیه رسمی این شرکت تایوانی این خبر غلط است. همانطور که MSI برای پشتیبانی از پردازنده های جدید اینتل، لیست کامل مادربردهای خود را منتشر کرد، در مورد استفاده از پردازنده های جدید AMD هم لیست کاملی از مادربردهای MSI مبتنی بر سوکت AM4 سری 300 و 400 منتشر شد.

لیست مادربردهای MSI که با بروزرسانی بایوس میزبان پردازنده های جدید اینتل می شوند

ام اس آی را باید تنها شرکتی دانست که برای بروزرسانی بایوس مادربردهای خود به کاربران جوابگو بوده و اعلام کرده این شرکت در حال کار بروی بروزرسانی بایوسی است که در کنار پشتیبانی از نسل آینده پردازنده های AMD، از پایداری کاملی در مادربردهای مختلف مبتنی بر سوکت AM4 برخوردار باشد.

قابل ذکر است که بروزرسانی بایوس پشتیبانی از پردازنده های جدید AMD برای مادربردهایی که در ادامه نام آنها درج می شود، در ماه مه یا می امسال منتشر می شود. بروزرسانی بایوس در مادربردهای MSI به روش های مختلف صورت می گیرد اما بهتر است برای بروزرسانی بایوس دفترچه راهنما مادربرد یا وب سایت شرکت تولیدکننده را مشاهده کنید.

مادربردهای X470

 

مادربردهای B450

 

مادربردهای X370

 

مادربردهای B350

پست های مرتبط

بررسی مادربرد Gigabyte Z790 AORUS Elite X WiFi7

با مادربرد 110 دلاری B650 ازراک، رکورد اورکلاک پردازنده Ryzen 9 7950X تغییر کرد!

چیپست X870E برای پردازنده‌های پرچمداران AMD Ryzen 9000 آماده می‌شود