پشتیبانی گوشی های میان رده سامسونگ از شارژر وایرلس

فناوری شارژ بی سیم در گوشی های پرچمدار به عنوان یک آپشن لوکس به شمار می روند و سامسونگ نیز یکی از شرکت های پیشگام در این زمینه شناخته می شود. با وجود اینکه پرچمداران SAMSUNG از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند، اما باید کیت شارژر را به صورت مجزا خریداری کنید. هر چند برای کاربرانی که هزینه سنگینی برای خریداری پرچمداران سامسونگ پرداخت می کنند، خرید شارژر وایرلس هزینه عجیبی به حساب نمی آید و بسیاری از کاربران نیز به پرداخت هزینه در این زمینه تن می دهند. اکنون سامسونگ خبر از پشتیبانی میان رده های نسل جدید خود از فناوری شارژ بی سیم داده که می تواند خبری خوشایند برای دوستداران این برند کره ای تلقی شود.

سامسونگ در نظر دارد تا یک شارژر بی سیم 9 واتی ارزان با قیمت 15 یورو معرفی کند تا به عنوان یک گزینه جایگزین در کنار شارژر گران قیمت 40 دلاری قرار گیرد. همچنین گوشی های میان رده نسل آینده SAMSUNG از سری A و J که به شدت پر طرفدار و پر فروش هستند، قادر به دریافت امواج بی سیم برای شارژ شدن باتری خواهند بود.

پیش از این فقط گوشی های پرچمدار سری S و Note سامسونگ از این فناوری پشتیبانی می کردند و همانطور که پیش از این اشاره شد، کاربران باید کیت شارژر بی سیم را به صورت مجزا خریداری کنند. البته سامسونگ پک های پیش خرید پرچمداران خود را به این کیت دوست داشتنی مجهز می کند تا برای طرفداران دو آتشه خود، یک سورپرایز ارائه دهد.

با وجود اینکه بسیاری از برند های تولید کننده گوشی هوشمند از جمله هواوی، Oppo، شیائومی و Vivo فقط در محصولات های اند و بسیار محدود خود از فناوری Wireless Charging بهره می برند، اما سامسونگ قصد دارد تا محصولات میان رده خود را به این فناوری مجهز کند تا در بخشی دیگر نیز از رقبا پیشی گیرد.

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد