پیکسل‌های ارزان قیمت گوگل در سایت رسمی این کمپانی قرار گرفتند

مدت زمان زیادیست در مورد گوشی های میان رده گوگل اخبار و شایعات مختلف شنیده ایم اما تا امروز تائید نشده بودند اما به نظر میرسد در یک قدمی معرفی پیکسل های ارزان قیمت هستیم. تا به امروز گوگل گوشی های پیکسل را فقط در رده پرچمداران معرفی کرده و این اولین باری است که این کمپانی قصد معرفی گوشی هوشمند میان رده دارد.

پیکسل های میان رده که با در قالب سری Pixel 3a معرفی خواهند اکنون در فروشگاه رسمی گوگل و Google Play Developer Console قرار گرفته اند. البته در فروشگاه گوگل تصاویر این دستگاه ها قرار نگرفته اند در لیست این فروشگاه فقط قاب های محافظ فابریک این دستگاه ها دیده میشوند. اما کاتالوگ پیکسل های میان رده مهم ترین خبر است که برخی از مهم ترین اطلاعات فنی گوشی های جدید گوگل را تائید میکند.

Pixel 3a که پیکسل ارزان قیمت کوچک تر گوگل محسوب میشود و با اسم رمز Bonito شناخته میشد دارای نمایشگری با رزولوشن 2160 * 1080 است در حالی که برادر بزرگ با عنوان Pixel 3a XL با اسم رمز Sargo دارای نمایشگر بلندتر با وضوح 2220 * 1080 خواهد بود. این موضوع کمی عجیب است چرا که تصاویر رندر شده از هر دو مدل نشان میدهد نمایشگر پیکسل های جدید دارای ناچ یا همان بریدگی نمایشگر هستند. هر دو مدل از 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهند بود و اشاره ای به برخوداری هر دو دستگاه از Pixel Visual Core نیز شده که آخرین نسل از پیکسل ها برای پیشرفت در زمینه عکاسی به آن مجهز بودند.

شایعات پیش از این حاکی از این داشتند که Pixel 3a به چیپست اسنپدراگون 670 مجهز خواهد بود در حالی که پردازشات در Pixel 3a XL توسط پردازنده جدیدتر اسنپدراگون 710 انجام خواهند شد. هنوز زمان رونمایی گوگل از پیکسل های ارزان قیمت مشخص نیست اما پیش بینی میشود گوگل پیکسل های جدید را در 7 می و در کنفرانس توسعه دهندگان خود رونمایی کند.

پست های مرتبط

کل خط تولید سری آیفون 16 اپل از تراشه A18 بهره می‌برد !

مدل استاندارد شیائومی 15 از صفحه نمایش 1.5K LTPO و مدل پرو از صفحه نمایش 2K بهره می‌برد

سامسونگ احتمالاً مدل پایه را در سری تبلت‌های گلکسی تب اس 10 عرضه نکند