چرا عکس های ذخیره شده توییتر در گوشی های هوشمند هوآوی حذف می شوند؟

توییتر یکی از رسانه هایی  است که برخی از کشور های استفاده از آن را ممنوع اعلام کرده اند، برای مثال قانون ممنوعیت استفاده از توییتر در چین به ثبت رسید، در پی همین ممنوعیت تعدادی از شهروندان چینی نیز بازداشت شدند. البته این را هم باید خاطر نشان کرد توییتر تنها رسانه اجتماعی می باشد که هیچگونه فیلتیری برای مطالبی که از سمت کاربران ارسال می شوند ندارد و طبعا هر کشوری می تواند به همین دلیل استفاده از توییتر را ممنوع اعلام کند. اتفاق جدید جالبی افتاده است و در گزارشات منتشر شده، کاربران گوشی های هوشمند هوآوی بعد از ذخیره تصاویر از توییتر بصورت خودکار تصاویر شان حذف می شود.

دلیل حذف تصاویر ذخیره شده از توییتر در گوشی های هوشمند هوآوی

در پی این اتفاق هوآوی نیز بیانیه ای را صادر کرده است، هوآوی چنین اتفاقی را مشکل توییتر اعلام کرده است، در هنگام ذخیره سازی عکس توییتر خودش برای عکس دانلود شده پوشه ای درست می کند و بعد، آن پوشه را حذف می کند، در همین هنگام پیغامی ارسال می شود که یک عکس از گالری شما حذف شده است، و دقیقا همان عکسی است که شما از توییتر دانلود کرده اید.

هوآوی گفته است نیازی نیست کاربران نگران این مشکل باشد و این شرکت در حال مذاکره با مسئولین توییتر است تا در اسرع وقت این مشکل برطرف شود، البته این را هم اضافه کرده است، که کاربران می توانند به بخش مدیریت فایل های خود بروند و در پوشه توییتر و بخش تصاویر، تصاویری را که دانلود کرده اند مشاهده کنند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

طبق بنچمارک GFXBench تراشه A18 Pro عملکرد بهتر اما مصرف انرژی بدتری نسبت به تراشه A17 Pro دارد

اپل واچ سری 10 ابتدا قرار بود با سنجش فشار خون همراه شود اما طراحی جدید مانع از این کار شد

انویدیا تایید ایالات متحده را برای فروش پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته H100 AI به شرکت اماراتی G42 دریافت کرد