چند روش برای افزایش Credits یا پول در بازی FORZA HORIZON 5

در بازی FORZA HORIZON 5 هم مانند نسخه قبلی خود یعنی FORZA HORIZON 4 برای خرید ماشین ها، خانه ها و موارد دیگر به پول نیاز دارید. اما برخلاف ساده بودن جمع آوری XP یا Accolades افزایش پول ممکن است کمی دشوار باشد که ما در این مطلب آموزشی چند روش برای افزایش پول در این بازی را قرار داده ایم.

1. گردونه شانس

هر بار که لول خود را بالا می برید، یک گردونه شانس یا Wheelspins به دست می آورید، که می توانید آن را فورا پس از دریافت باز کنید یا می توانید بعدا آن را در بخش Wheelspins section در منوی pause استفاده کنید. گردونه شانس یک هدیه شانسی به شما می دهد که شامل لباس، ماشین، ژست و پول خواهد بود.

همچنین به یاد داشته باشید که اگر در هتل Castillo Player House در شمال Guanajuato روی نقشه سرمایه گذاری کنید، هر روز یک Wheelspin اضافی دریافت خواهید کرد. هتل Castillo گران ترین خانه بازیکنان در بازی است که پنج میلیون اعتبار قیمت دارد.

2. شرکت در حراج

شما در بازی FORZA HORIZON 5 با رفتن به بخش auction house می توانید وسایل نقلیه بازیکنان را با قیمت پیشنهادی خود بخرید. و یک راه عالی برای کسب پول این است که اتومبیل هایی را که از طریق چرخانه گردون به دست آوردید را بردارید و در auction house به فروش برسانید.

3. شخصی سازی ماشین

هر بار که لول ماشین خود را ارتقا می دهید یک امتیاز Car Mastery دریافت می کنید که می توانید آن را در منوی pause در بخش Car Mastery خرج کنید. شما با بازکردن این قفل ها می توانید پول زیادی دریافت کنید.

4. مسابقات را کامل کنید و سختی را بیشتر

با توجه به شلوغی نقشه، ممکن است شما غافل شوید که تمامی مسابقات را انجام دهید اما شما با برنده شدن در این مسابقات می توانید پول زیادی دریافت کنید. اما اگر می خواهید پول بیشتری دریافت کنید، می توانید سختی را بیشتر کنید مثل: تعویض دنده به صورت دستی، خاموش کردن ترمز خودکار، خاموش کردن کنترل کشش و خاموش کردن ضد هرزگردی. با این وجود ممکن است کمتر برنده شوید اما با این کار بازی به شما XP و پول بیشتری می دهد که برای بازیکنان حرفه ای کار سختی نیست.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !