کارت گرافیک انویدیا RTX 2080 Ti با تاخیر وارد بازار می شود

کارت گرافیک RTX 2080 Ti جدیدترین پرچمدار انویدیا به شمار می رود و کاربران بسیاری در سراسر جهان در انتظار ورود این محصول به بازار هستند. طبق اعلام پیشین انویدیا، این کارت گرافیک قدرتمند قرار بود در تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور) به بازار عرضه شود، اما تصمیمی ناگهانی در خصوص زمان عرضه RTX 2080 Ti اتخاذ شده است.

پیش از این نیز تاخیری در زمان انتشار بررسی کارت گرافیک های جدید انویدیا رخ داده بود و اکنون قرعه تاخیر به نام RTX 2080 Ti افتاده تا عاشقان خود را بیشتر در انتظار قرار دهد. کارت پرچمدار انویدیا در تاریخ 27 سپتامبر وارد بازار های جهانی می شود و باید به این نکته اشاره کنیم که تاخیر عنوان شده، شامل حال نسخه های پیش فروش شده، نمی شود.

کاربرانی که پیش از این کارت گرافیک RTX 2080 Ti را خریداری کرده بودند، در بازه زمانی 20 تا 27 سپتامبر به آرزوی شیرین خود دست خواهند یافت. اما کاربرانی که RTX 2080 را به عنوان کارت گرافیک بعدی خود انتخاب کردند، تاخیری در دستیابی به این محصول تجربه نمی کنند و به این صورت RTX 2080 طبق زمان بندی در بازار های جهانی عرضه می شود.

با توجه به قیمت کارت گرافیک های جدید انویدیا و ارزش دلار، حتی تصور واردات آنها به تعداد کافی دور از ذهن است. اگر واردات محصولات سری RTX 20 انویدیا به ایران رخ دهد، باز هم با توجه به قیمت های احتمالی از دسترس بسیاری از گیمر ها و کاربران حرفه ای دور خواهند ماند.

پست های مرتبط

انویدیا قدم به خاورمیانه می‌گذارد : معامله بزرگ با شرکت قطری !

نسخه‌های آینده فناوری DLSS انویدیا می‌توانند از هوش مصنوعی برای ساخت تکسچرها، اشیا و کاراکترها استفاده کنند

بررسی ویدیویی عملکرد کارت گرافیک NVIDIA RTX 4070 Ti SUPER