کد های تایید برای چهار مدل سامسونگ گلکسی نوت 10

بعد از اینکه گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 در قالب چهار گوشی هوشمند به همراه گوشی انعطاف پذیر گلکسی fold در مراسم رسمی رونمایی شدند. حال نوبت به پرچمداران جدید سری نوت این شرکت رسیده. با توجه به شایعاتی از قبیل بهره بردن پرچمدار جدید سامسونگ از چهار دوربین اصلی و مدل های مختلف در نظر گرفته شده، حال کدهای تاییدیه برای گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 10 صادر شده و قطعا شاهد رونمایی دوباره چهار پرچمدار قدرتمند از این غول کره ای خواهیم بود.

چهار مدل مختلف در دو ابعاد صفحه نمایش متفاوت

آخرین پرچمدار سامسونگ سری نوت یعنی نوت 9 به تنهایی به عنوان پرچمدار جدید این سری رونمایی شدو البته چندان نتوانست نظر کاربران را به سمت خود جلب کند. اما بعد از رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 گویا سامسونگ این بار نیز می خواهد سری جدی نوت گوشی های هوشمند خود را در قالب چهار محصول رونمایی کند.

سامسونگ گلکسی نوت 10

کد های SM-N970 و  SM-N975 برای گوشی های هوشمند این خانواده با صفحات نمایش 6.28 و 6.75 اینچی به تاییدرسیده و قرار است چهار گوشی هوشمند با ابعاد گفته شده که دو گوشی 4G و دو گوشی 5G را شامل می شوند به عنوان پرچمداران جدید این شرکت رونمایی شوند. البته تمام این محصولات جدید قرار نیست از دوربین های اصلی چهار گانه ای بهره مند شود و دو وگوشی با دوربین های چهار گانه و دو گوشی همانند سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس از دوربین ها اصلی سه گانه ای استفاده خواهند کرد.

هنوز تاریخ رسمی برای رونمایی از این گوشی های هوشمند مشخص نشده و هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده نیز در دسترس نیست.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود