کنسول دستی ASUS ROG Ally با مشکلات کارت SD مواجه است

کنسول‌ دستی ROG Ally ایسوس یک ویژگی ارتقای فضای ذخیره‌سازی راحت را ارائه می‌دهند که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی درایو SSD M.2 2230 را تعویض یا ارتقاء دهند. حتی در بخش انتقال داده‌ها می‌توان از طریق شبکه یا USB این انتقال را انجام داد، اما گزینه کارت SD انعطاف‌پذیری بیشتری را برای انتقال داده‌های بزرگ فراهم می‌کند. متأسفانه، برخی از کاربران گزارش داده اند که حذف کارت SD پس از استفاده طولانی بازی دشوار می‌شود و حتی در مواردی ممکن است عملکرد به طور کامل ناپایدار باشد.

بیانیه کوتاهی از مدیر ارشد بازاریابی محتوا ایسوس تأیید می کند که این کنسول دستی با مشکل کارت SD مواجه است. این شرکت مجبور شد به گزارش‌ بسیاری از کاربرانی، واکنش نشان دهد. اکنون تأیید شده که این مشکل در شرایط استرس حرارتی ایجاد شده و می تواند منجر به اختلال در عملکرد دستگاه شود.


کنسول دستی ROG Ally ایسوس در دو مدل با قیمت 699 دلار و 599 دلار عرضه می شود !


کارت خوان SD کنسول ROG Ally نزدیک به بخش VRM دستگاه قرار دارد، علاوه بر این ایسوس یک راهکار حرارتی را درست در بالای این کارت خوان قرار داده است. در حالی که کارت‌های SD می‌توانند تا دمای 85 درجه سانتیگراد را تحمل کنند، چنین دماهایی برای پردازنده‌های AMD Ryzen خارق‌العاده نیستند. با توجه به اینکه با یک دستگاه کوچک و باریک روبرو هستیم، خنک کننده محدودیت های خاص خود را دارد و قطعاً نمی تواند به خوبی حرارت اضافه شده کارت SD را دفع کند.

ایسوس اعلام کرده برای کاهش مشکل ROG Ally، به‌روزرسانی‌ای را منتشر می کند تا سرعت پیش‌فرض و حداقل سرعت چرخش فن را روی دستگاه تنظیم کند. این بهینه سازی می تواند قابلیت اطمینان را بهبود بخشد و در عین حال صدای فن را در شرایط خاص کنترل کند. هم اکنون می دانیم که این تنها راهکار ایسوس برای برطرف کردن این مشکل است.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد